Ga naar inhoud

PS3 internet via Netgear


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi iedereen,\r\n\r\nIk heb een vraagje en ben benieuwd of iemand me hiermee kan helpen, wellicht zit ik niet helemaal op het juiste forum, maar wie weet.\r\n\r\nIk heb sinds kort een PS3 welke ik wil aansluiten op mijn draadloos internet. Dit zou moeten gebeuren via een router van Netgear. Dit is in principe wel mogelijk voor zover ik weet. Als ik het probeer kan ik op de PS3 ook aangeven dat het via een \'connect-knop\' moet gaan (dan moet je op de connect-knop op de router klikken om toestemming te geven voor de verbinding, ipv een code invoeren). Dit heb ik nu meerdere keren gedaan, maar helaas zonder resultaat. Ik weet niet waar dit aan ligt. De PS3 staat wel in een andere ruimte, maar dat staan de PC ook die op dezelfde manier is verbonden en wel goed werkt. Voor de PC heb ik echter wel een extra USB-poortstick die erin moest. Zou het probleem hier kunnen liggen?\r\n\r\nGr. Remy
Link naar reactie
Ik weet niet zeker of dat met het indrukken van de \"connect\"knop werkt, bij de PS3.\r\nWat ik wel ondervind, bij het online brengen van die dingen, is dat de netwerk ontvangst vrij slecht is om te connecten.\r\nZet hem dus even wat dichter bij de router en probeer het daar opnieuw met de \"knop\".\r\nAls je eenmaal verbinding hebt, kan hij wel iets verder weg staan.\r\n\r\nKies anders in de router je eigen wifi beveiligings type, als de \"knop\" niet werkt.\r\nWPA/PSK TKIP. Je verzint een sleutel van 8 of meer karakters en je brengt alles simpel onlie.\r\nDan heb je die \"knop\" niet meer nodig.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
Nee alleen inloggen niet.\r\nGa naar de Wireless securety settings.\r\n\r\nKies daar de beveiligings methode WPA/PSK en dan TKIP. \r\nVerzin een sleutel van minimaal 8 karakters en schrijf die op!\r\nLeg alles vast in de router en reboot het ding.\r\nHierna moeten alle draadloze apparaten die via de router werken even opnieuw verbinding maken, door daarbij de nieuwe sleutel in te geven van het beveiligde netwerk. \r\nOok je PS3 kan je zo online krijgen.\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...