Ga naar inhoud

Oude software gezocht Roxio Easy Cd Creator


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nTijdens het opruimen van mijn zolder kwam ik een stokoude backup tegen uit het windows 98 tijdperk.\r\nEr staan .tk2 bestanden op, afkomstig van een backup funtie die ooit in Roxio Easy CD creator 4 premium zat.\r\nDe bestanden die hierop staan waande ik als verloren...\r\nNu wil ik natuurlijk die bestanden terug halen en dat kan alleen met dat programma. De utility die dat verzorgde heette \"take two\" hiermee kun je, zo ik begrepen heb, individuele items recoveren.\r\n\r\nIk heb in VMware een versie van Windows 98SE draaien, en nu nog de benodigde software...\r\n\r\nWie kan mij hier aan helpen ?\r\n\r\nGr. Jack
Link naar reactie
Als je bij google intikt Roxio Easy CD creator, kan je het gewoon downloaden, als een free versie, waar je alleen geen cd\'s mee kunt branden. Ik hoop dat je er wel een backup mee kan terug halen.\r\nIk zag er trouwens nog een torrent ook staan van Roxio Easy CD media creater suite v.10.0.044 en ik neem aan dat die ook backups van versie 4 van terug halen.\r\nZoiets zal toch wel backwards compatible zijn?\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Hoi Jack,\r\n\r\nVandaag is je geluksdag denk ik.\r\nDeze kerel bewaard bijna alles en dus ligt er nu voor mij de originele cd van Easy CD Creator 4 De Luxe. Op die CD staat ook Take Two. Dat mapje is maar 4 MB groot.\r\nStuur me maar een e-mail adres waar ik het naartoe kan sturen.\r\n\r\nDe orginele cd heb ik helaas zelf nog een aantal jaar nodig vanwege de verplichting van de Belastingdienst om de gebruikte orginele backupsoftware tot 7 jaar na het laatste boekjaar te bewaren. Dat heb je als je ondernemer met personeel bent of bent geweest.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nJohn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...