Ga naar inhoud

Kan bekijken (volgende) video op het internet


Aanbevolen berichten

Ik bekijk een willekeurige video op “Today’s video picks” (zie link hieronder). Na het bekijken van de volledige video wil ik verder surfen (ik wil bijvoorbeeld op dezelfde pagina een artikel lezen), maar een volgende video start zonder dat ik erom gevraagd heb (en als ik eventueel deze bekeken heb, gaat het zo verder met nóg een volgende video). \r\n\r\nHoe kan ik het bekijken van al die volgende video\'s vermijden (en vooral stoppen) wanneer er op geen enkele van de video’s een stop-toets voorzien is, maar alleen een pauze-toets (die uiteraard de video alleen maar tijdelijk stopt) ?? \r\n\r\nDe enige manier tot op heden is twee pagina’s terug surfen, maar dat is natuurlijk niet handig. En hoe stop ik definitief de video als ik hem niet volledig wil uitkijken ? Ook bij YouTube lukt dit niet (alleen teruggaan naar de vorige pagina is de enige oplossing). \r\n\r\nProbeer het maar uit op: “Today’s video picks”: [url]http://www.yahoo.com/?fr=fptb-tyc8[/url]
Link naar reactie
Het enige verschil van een pauzeknop en een stopknop is dat wanneer je op de afspeelknop klikt na de pauzeknop, de video verder gaat waar hij gestopt was.\nDoe je dat na de stopknop dan begint de video weer opnieuw. Die pauzeknop heeft dus net als de stopknop tot gevolg dat het afspelen stopt.\n\nJe probleem is dus denk ik alleen het automatisch afspelen van een volgende video zonder dat je daar om hebt gevraagd.\nHoe en of je dat kunt voorkomen op die Yahoo pagina weet ik niet. Misschien is dat een instelling die je kunt aanpassen als je er een account hebt gemaakt en bent ingelogd.\n\nBij Youtube hangt het er vanaf waar je klikt om een gekozen video af te spelen. Dat kan het alleen afspelen van de betreffende video zijn of het afspelen van een reeks. Daar ligt het er dus aan waar je klikt om een video te starten.\n\nWat betreft die Yahoo pagina zou je op de video kunnen klikken met de CTRL toets ingedrukt. De video speelt dan af in een nieuwe pagina of tabblad die je alleen maar hoeft te sluiten om het afspelen te stoppen.\nDan heb je dus niet eens een pauze- of stopknop nodig en ben je direct weer terug op de pagina waar je startte.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...