Ga naar inhoud

Live Movie Maker


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Tot voor kort was ik een enthousiast gebruiker van \nLive Movie Maker voor het monteren van Mov filmpjes die ik met mijn Canon compact camera had gemaakt. Echter, dat lukt nu niet meer, nadat ik de bestandjes naar het werkblad van LMM heb gesleept krijg ig ik de volgende fout,melding : 0x87160132, het zou iets moeten zijn met ontbrekende codacs. In win. med speler worden ze wel gewoon afgespeeld.:confused:
Link naar reactie
Bedankt voor de tip van Format factory, hij gaat als een speer, maar blijkbaar is dat het probleem niet. Live Movie Maker blijft ook dan aangeven dat het bestand beschadigd is of dat niet de vereiste codecs aanwezig zijn, met de code 0x87160132. In originele staat worden de filmpjes wel gewoon door media speler afgespeeld, dus zou er niets mee aan de hand moetne zijn.
Link naar reactie
Ik had dit probleem ook (vroeger), toen had ik Xvid0codex gedownload: [url]http://www.xvid.org/[/url] , werkte goed, maar om een of andere reden had ik het eraf gegooid, wss niet meer nodig.\r\nIk ga het wss weer downlaoden, want soms krijg ik tijdens het converteren bij Format Factory al een codec-foutmelding\r\n\r\n[I]Edit:[/I]\r\n\r\nMisschien is deze link beter: [url]http://www.xvidmovies.com/codec/[/url], omdat dit een Xvid-movies versie is, ofja, ik weet niet precies wat het verschil is tussen de twee (links). Waarschijnlijk kan je met de software van beide links evenveel vooruit dan wel niet vooruit.\r\n\r\nPs. Bedoel je dat ze na het converteren kunen worden afgespeeld in Windows movie maker? Dan hoef je ze inderdaad niet te converteren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...