Ga naar inhoud

Kan niet meer formatteren


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[quote=yomel;534952]ik denk niet dat je lappie een probleem heeft.immers je schrijft dat het bij de tweede schijf mis gaat.koop eens nieuwe rewritebles bij de hema ofzo.ong 9 euro per 5 stuks.het beste is wel dvd-rw.hebben minder gauw een probleem dan dvd+rw.[/quote]\n \nZeker geen RW gebruiken voor zo iets belangrijks als een back-up.\nRW\'s zijn veel kwetsbaarder en moeilijker te lezen.\nEn voor de prijs hoef je het al zeker niet te doen ,want een normale dvd kost tegenwoordig bijna niks.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=Animal;534994]Zeker geen RW gebruiken voor zo iets belangrijks als een back-up.\r\nRW\'s zijn veel kwetsbaarder en moeilijker te lezen.\r\nEn voor de prijs hoef je het al zeker niet te doen ,want een normale dvd kost tegenwoordig bijna niks.[/QUOTE]\r\n\r\nEven een nabrander... Op pagina 46 van ComputerIdee nummer 2/2010 staat letterlijk: \'U hebt hiervoor een herschrijfbare dvd nodig\'. Titel: Ingebouwde backup-functie. Nou dan...!
Link naar reactie
Dank je voor het vermelden van die oplossing, voor dit probleem had ik nog niet eerder gezien dat verwijdering van upper- en/of lowerfilters zou helpen.\n\n(Het [I]kan[/I] zijn... dat bepaalde functies in bepaalde brandprogramma\'s wel wat functies kwijt zijn als je die filters hebt verwijderd. Herinstallatie van zo\'n programma zal dan kunnen helpen. Maar zover te lezen werkt het ;) )
Link naar reactie
[quote=BoBi;537616]Even een nabrander... Op pagina 46 van ComputerIdee nummer 2/2010 staat letterlijk: \'U hebt hiervoor een herschrijfbare dvd nodig\'. Titel: Ingebouwde backup-functie. Nou dan...![/quote]\n \nKan best dat dat in dat artikel staat ,,ik heb geen zin om het op te zoeken ,,,maaaar ,, ,iedereen weet dat een RW moeilijker te lezen is en veel gevoeliger voor beschadigingen ,,dus echt belangrijke dingen (ook back up\'s lijkt mij ) zet je nooit op een RW.:rolleyes:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...