Ga naar inhoud

Trage WORD Office 2003


Aanbevolen berichten

Beste mensen\r\n\r\nIk heb altijd last van het traag opstarten, opslaan en afsluiten van MS Office Word 2003 (ca 10 sec)\r\nBoven in het scherm achter Microsoft Word verschijnt eerst (reageert niet),\r\ndaarna gaat het echter wel goed. Opm: Excel geen problemen)\r\n\r\nGebruik :\r\nWindows Vista Home Premium\r\nAMD Athlon 1,7 Ghz\r\nIntern : 2GB\r\n\r\nGroet\r\nHendrik Kuiper
Link naar reactie
Dit kan diverse oorzaken hebben.\r\nStart je gewoon het programma Word op, of doe je dat door een document aan te klikken, waardoor Word wordt gestart?\r\nAls het dat laatste is, kan het aan de inhoud of grote van get document liggen.\r\nAlleen de melding \"reageert niet\" is dan niet duidelijk.\r\nStaan alle updates van Office op je pc?\r\n\r\nKijk anders daar even naar wat mogelijke oplossingen: [url]http://support.microsoft.com/ph/2530/nl?sid=1374&aid=3&GSA_AC_More3[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=Niekie30;534116]\r\nAlleen de melding \"reageert niet\" is dan niet duidelijk.[/QUOTE]\r\n\r\nDat heb ik ook wel eens op mijn laptop, zeker als ik met Windows movie maker werk. Maar dat ligt helemaal aan de laptop zelf. Ter vergelijking: Spele.nl kan de laptop al totaal doen vastlopen, zo erg dat de eventuele muziek/geluid vastloopt en zich snel herhaald, en er zitten dan alleen maar horizontale lijnen op het scherm. Alleen via Power/Startknop kan ik het uitschakelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...