Ga naar inhoud

Equalizer (geluidsregelaar) op mobiel


Aanbevolen berichten

Beste computeridee\'ers,\r\n\r\n1. Als ik naar de naam \'Computeridee\' kijk, hoop ik dat ik op de goede site ben.\r\nIk wil namelijk een mobiel aanschaffen, waarschijnlijk de nokia 5530 XpressMusic of een Samsung.\r\nAlleen wil ik een applicatie voor op mijn mobiel zodat ik tijdens het luisteren van muziek of naar de radio allerlei geluidseffecten kan gebruiken. Bijvoorbeeld \'stadion\' effect. Op mijn computer staat het programma Realtek, dat gebruik ik nu. Het stond er al op, het synchroniseert alle geluids/datakabels. Maar hiemee kan je ook allerlei \'omgevingen\' zoals \'arena\' instellen, als effect voor dat wat je luistert. Realtek bevat een equalizer (toonregelaar) is ingesteld. Zover ik weet, werkt dit programma alleen op een Windows mobiel. Nu vroeg ik me af of jullie misschien een soortgelijk, gratis programma weten voor op de mobiel.\r\n\r\nIk heb al veel rond gezocht, maar het ene programma is alleen voor de Ipod/phone of Windows mobiel, de ander is een remix programmaatje, de ander blijkt toch alleen voor op de computer geschikt te zijn.\r\n\r\n2. Klopt het dat er op de nokia al standaard zo\'n soortgelijk programmaatje staat? Heeft deze ook een geluisdregelaar (equalizer).\r\n\r\nIk hoop dat jullie iets van mijn bericht snappen:D. Alvast bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...