Ga naar inhoud

VHS naar pc met Pinnacle Dazzle


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb een Dazzle DVC 100 gekocht, om mijn videobanden via de videoreorder + Dazzle DVC over te zetten op dvd.\r\nik heb audiokabels en een S-videokabel aangesloten, maar krijg geen geluid en geen beeld. kortom hij doet dus niets! mWat doe ik fout???? Volgens de verkoper was dit alles wat ik nodig had. Kan iemand mij verder helpen, want ik word hier niet echt vrolijk van.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...
  • 3 weken later...
Ik heb datzelfde apparaat een jaartje of wat geleden ook aangschaft maar ben er helemaal niet tevreden over. Ik krijg steeds de meldingen dat het op de 1 of andere manier niet goed geinstalleerd kan worden. Compitable (noemen ze da zo?) Er zitten namelijk 3 cd\'tjes bij waarvan er eentje Studio 10 en nog 2 anderen. Maar ik krijg/kreeg ook geen beeld op de pc. Zit nu met een duur apparaatje te kijken waar ik geen zak meer aan heb. Heb uiteindelijk al mijn vhs banden maar weggegeven op een paar na die probeer ik wel op een andere manier over te zetten.\r\nDit wilde ik toch even kwijt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...