Ga naar inhoud

Grafische driver downloaden Intel


Aanbevolen berichten

Beste mensen,\r\n\r\nIk heb een notebook met onderstaande specs:\r\nHP Compaq 6820s\r\nIntel® Core™2 Duo Processor T7250 (2M Cache, 2.00 GHz, 800 MHz FSB)\r\n17,1 inch breedbeeldscherm 1440 x 900-resolutie ATI Radeon X1350-videokaart \r\n\r\nOp dit systeem draaide Windows Vista, maar dit heb ik vervangen door\r\nWindows 7 Ultimate 32-bit\r\n\r\nHet probleem is dat tijdens de installatie alleen een standaard VGA-adapter is geïnstalleerd. Hierdoor kan ik alleen kiezen uit drie resoluties (800x600 1024x768 1152*864), maar ik vind het beeld nog steeds niet mooi.\r\n\r\nIk heb al een tijd zitten kijken om de juiste drivers op internet te vinden (via Intel, HP), maar ik kan ze niet vinden. Ik heb wel de ATI-drivers gevonden, maar dan geeft het systeem aan dat alleen de standaard VGA-adapter is geïnstalleerd.\r\n\r\nHeeft iemand tips?\r\n\r\nBedankt. Ramon
Link naar reactie
Ik zie dat de HP site enkel drivers voor vista heeft.\nAls deze niet voor Windows 7 werken zou ik eerst kijken of Windows update iets voor je heeft (overige, optionele updates)\n\nAnders zou ik kijken naar de mobilitymodder [url]http://www.hardwareheaven.com/modtool.php[/url]\nof naar Omegadrivers [url]http://www.omegadrivers.net/[/url]\n\nBeide op eigen risico :)
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
Net als Ramon123 heb ik een HP Compaq 6820s met de volgende specificaties:\r\n• Processor: Intel Core 2 Duo Mobile CPU T7250 2.00GHz\r\n• Videokaart: ATI Mobility Radeon X1350\r\n• Maximale resolutie: 1440 x 900 pixels op 60 Hz in True Kleuren (32-bit)\r\n\r\nDeze draait nu op Vista Home Premium 32-bit Service Pack 2.\r\nIk wil gaan upgraden naar Windows 7 32-bit Ultimate.\r\n\r\nNu heb ik vanochtend met de helpdesk van HP gebeld. De medewerker die ik aan de lijn kreeg beweerde dat de HP Compaq 6820s NIET ondersteund wordt door Windows 7.\r\n\r\nRamon123 lukte het WEL om zijn HP Compaq 6820s te laten werken met Windows 7 32-bit Ultimate. Alleen met 3 standaard-resoluties. (Dit zou mogelijk kunnen liggen aan het feit dat de videokaart niet door Windows 7 wordt ondersteund.)\r\n\r\nMijn vraag: Heeft er iemand ervaring met hetzelfde probleem? Draait deze laptop nu wel of niet op W7?\r\nMisschien kan Ramon123 mij uitleggen hoe hij het een en ander aan de praat heeft gekregen. \r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=MJL123;545028]Net als Ramon123 heb ik een HP Compaq 6820s met de volgende specificaties:\r\n• Processor: Intel Core 2 Duo Mobile CPU T7250 2.00GHz\r\n• Videokaart: ATI Mobility Radeon X1350\r\n• Maximale resolutie: 1440 x 900 pixels op 60 Hz in True Kleuren (32-bit)\r\n\r\nDeze draait nu op Vista Home Premium 32-bit Service Pack 2.\r\nIk wil gaan upgraden naar Windows 7 32-bit Ultimate.\r\n\r\nNu heb ik vanochtend met de helpdesk van HP gebeld. De medewerker die ik aan de lijn kreeg beweerde dat de HP Compaq 6820s NIET ondersteund wordt door Windows 7.\r\n\r\nRamon123 lukte het WEL om zijn HP Compaq 6820s te laten werken met Windows 7 32-bit Ultimate. Alleen met 3 standaard-resoluties. (Dit zou mogelijk kunnen liggen aan het feit dat de videokaart niet door Windows 7 wordt ondersteund.)\r\n\r\nMijn vraag: Heeft er iemand ervaring met hetzelfde probleem? Draait deze laptop nu wel of niet op W7?\r\nMisschien kan Ramon123 mij uitleggen hoe hij het een en ander aan de praat heeft gekregen. \r\n\r\nAlvast bedankt.[/QUOTE]\r\n\r\nEr staat in de forumregels dat je alleen iemand mag helpen en je mag niet een eigen probleem beginnen binnen een andere thread. Begin je eigen thread en zie daar het probleem. Je had dit wel mogen noemen als je de oplossing had. Ik ben geen mod, maar wil een ban voorkomen ;). Bovendien lijkt dit respectloos voor iemand anders\' probleem. Ik adviseer je het bericht te verwijderen.
Link naar reactie
Als je naar de datum kijkt, denk ik dat Ramon123 niet meer terug komt. Wat dat betreft lijkt het me dan ook prima om op deze manier een topic te recyclen, want het gaat hier wel om exact hetzelfde probleem. In tegenstelling tot echte topic-kapingen die totaal ergens anders over gaan.\n\nHet is eerder respectloos tegenover tuin en dutch-online dat Ramon123 niets meer van zich laat horen.
Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...