Ga naar inhoud

Volume Leveling in Win.MovieMaker 2.6


Aanbevolen berichten

Ik download videoclipsen van Youtube en sla deze op in AVI om ze daarna in WMM2.6 te slepen en er een DvD film van te branden. Het geluid is bij sommige clipsen te hard en bij anderen te zacht. Ik mis een funktie VolumeLeveling om het geluid gelijk af te stellen.\r\nWie kan mij hierover adviseren??????\r\n Ramon
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nIk denk dat het probleem zit in de [I]versie [/I](2.6) die je gebruikt.\r\nDie dateert van [B]2007 [/B]en is geschikt voor Vista-gebruikers die [B][I]niet [/I][/B]de [B]MMaker [/B]van [I]Vista [/I]kunnen gebruiken, omdat hun video-kaart daar niet voor geschikt is.\r\nOmdat je [B]geen [/B][B]info [/B]over je systeem hebt meegestuurd, kan ik daar weinig over zeggen.\r\n\r\nIk gebruik zelf af en toe de \'normale\' versie en ook [B]WMMLive [/B]en bij mij speelt je probleem niet. Geluidsniveau is keurig uniform.\r\n\r\nZie voor meer info:\r\n\r\nLink: [url]http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=d6ba5972-328e-4df7-8f9d-068fc0f80cfc&displaylang=en[/url]\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...