Ga naar inhoud

Video Publishing Platform


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nVanuit Ghana wil ik iedereen om informatie vragen over zogenaamde video publishing platforms. Dit is, zoals de naam al zegt, software die je gebruikt om videos mee te publiceren. Kaltura is hier een duidelijk voorbeeld van of denk aan alle afspeelsoftware die Youtube voor zichzelf heeft ontwikkeld.\r\n\r\nNu help ik op dit moment een opstartend software bedrijf hier in Ghana en zij zijn bezig met het ontwikkelen van een eigen video publishing platform. Bestaande varianten zijn namelijk veel te duur(denk aan $50000 bij pro versions) of verschrikkelijk onhandig. Bij het ontwikkelen zijn ze op zoek naar informatie over verschillende onderdelen binnen zo\'n platform, bijvoorbeeld het video-encoding-systeem, de videoplayer, analytics-software of het content-delivery-network.\r\n\r\nNu hoop ik dat er mensen zijn die (een aantal van) de volgende vragen kunnen beantwoorden:\r\n[LIST=1]\r\n[*]Er is onder andere een video encoding system nodig, wie heeft hier ervaring mee en wie heeft bepaalde aanbevelingen?\r\n\r\n[*]Daarnaast uiteraard een videoplayer die live streaming ondersteunt en daarnaast video + slide synchronisatie op hetzelfde moment toestaat, weet iemand hier bestaande software en zijn er ervaringen mee?\r\n\r\n[*]Het Content Delivery Network wordt gebruikt om alle data op te slaan, wie weet de juiste software hiervoor..goed te gebruiken en niet al te prijzig?\r\n[/LIST]\r\n\r\nAls iemand nog extra informatie heeft, stort het vooral in dit topic want alles zou me verschrikkelijk veel helpen. Alvast heel erg bedankt!:D\r\n\r\nMartijn
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...