Ga naar inhoud

Pinnacle HD v14 loopt vast bij muziek


Aanbevolen berichten

Ik gebruik al jaren pinnacle (vorige 12 en nu HD 14) voor het bewerken van films en tot dusver waren mijn ervaringen positief (op een enkele bug na die zo nu en dan plaatsvindt). Ik gebruik sinds kort de HD versie en loop tegen het probleem aan dat de film vastloopt als ik muziek aan het bewerken ben. Ik heb hier speciaal een andere pc (met windows 7) voor gekocht zodat ik voldoende power heb. Iemand een tip wat ik hieraan zou kunnen doen? \r\n\r\nAalbak
Link naar reactie
hallo...ik heb hier hetzelfde probleem....ik ben echt radeloos....\r\neen nieuwe pc met windows 7...een nieuwe camera....grote problemen....\r\n\'k heb altijd met pinacle studio 10 plus gewerkt....maar nu heb ik daar helemaal geen geluid meer...en niet alleen bij mijn filmpjes....wanneer ik probeer te telefoneren naar pinacle raak ik er helemaal niet binnen....altijd zegt het automatisch antwoord apparaat ...incorekte service access code....waar moet ik die correkte code vinden....????ik zie hier dat pinnacle studio 14 kopen ook geen oplossing is...\r\nhelp mij.....\r\nvriendelijke groetjes...in hoop er mijn iemand kan helpen.....
Link naar reactie
ik denk dat het zal opgelost zijn....\r\nik heb pinacle studio ultimate 14 gedownlood voor uit te proberen..voor 14 dagen.\r\ntot nu toe loop alles goed....\r\nik heb wel mijn filmpjes van hdmi geconvecteerd naar mpeg....zo zijn de filmpjes zo zwaar niet...en lopen die niet zo vlug vast....\r\nik denk dat ik mij dat programma ga aanschaffen.....\r\ngroetjes\r\n\r\nRita
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...