Ga naar inhoud

melding bij installeren van HTC sync


Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nAls ik HTC sync wil installeren, krijg ik op een bepaald moment de melding dat dit ontbreekt: [B]HKEY_LOCAL_MACHINE\\software\\microsoft\\windows\\currentversion\\run[/B]\r\nIk heb geen virus, dat heb ik met diverse scanners gecheckt. Andere programma\'s kan ik wel installeren.\r\nKan me iemand uitleggen wat er aan de hand zou kunnen zijn, en wat de oplossing zou moeten zijn?\r\nIk heb windows7 overigens.\r\n\r\nGroetjes \r\nGerma
Link naar reactie
Welke versie van HTC sync wil je installeren?\r\nZat die bij je telefoon (even type vermelden)?\r\n\r\nIs het dikgedrukte exact of is het overgetyped.\r\nIn \"curr entversion\" zit een spatie, die hoort daar niet thuis.\r\n\r\nAls dit geen typfout is raad ik aan om even de nieuwste versie te downloaden en te installeren.\r\n[url]http://www.htc.com/www/SupportViewNews.aspx?dl_id=933&news_id=631[/url] (let op de modellen)\r\n\r\n[quote]This software is suitable for the following devices : HTC Desire, HTC Legend, HTC Tattoo, HTC Hero, HTC Magic[/quote]
Link naar reactie
[quote]2. Pak “HTC Sync.exe” uit en start “HTC Sync.exe” om het op de pc te installeren. (Suggestie: Sluit alle geactiveerde programma’s en schakel de anti-virussoftware tijdelijk uit als u HTC Sync installeert)[/quote]\n\nDat is nog te proberen, mischien een keer opnieuw de computer opstarten.\nLukt het dan nog niet dan is het denk ik verstandig om contact op te nemen met de helpdesk van HTC.\n\n[url]http://www.htc.com/nl/help_howtos.aspx?p_id=312[/url]\nLinks in het menu vind je \'klantenservice\' terug.\nJe kan ze een belletje geven of een email sturen.\n\nProbeer zo duidelijk mogelijk te zijn en vermeld de dingen die je al hebt geprobeerd (Interactie via email zal niet zo snel gaan als een forum :p)
Link naar reactie
Klinkt vreemd.\r\n\r\nOf de key (registersleutel) bestaat niet (zeer onwaarschijnlijk, al vind ik HKEY_LOCAL_MACHINE[B]32[/B] vreemd)\r\nOf de rechten van de key staan niet goed.\r\n\r\nMaar het lijkt me geen goed idee om een leek (niet beledigend bedoeld) het register in te sturen om rechten aan te passen.\r\nEen verkeerde instelling en de pc kan er mee ophouden.\r\n\r\n\'System\' moet \'Full Control\' hebben op alle keys in het register.\r\nAls je iemand een backup van je pc en of register kan laten maken en deze permissies opnieuw in laat stellen zou het mischien kunnen werken.\r\n\r\nJe kan het zelf proberen maar je bent gewaarschuwd voor eventuele gevolgen.\r\n\r\n[I]Enkele key[/I]\r\n\r\nstart -> (intypen) regedit -> enter -> HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Windows -> currentversion -> run -> rechtermuisklik op run -> permissies -> SYSTEM full access\r\n\r\n[I]Gehele HKEY_LOCAL_MACHINES[/I]\r\n\r\nstart -> (intypen) regedit -> enter -> HKEY_LOCAL_MACHINE -> rechtermuisklik -> geavanceerde permissies -> Allow SYSTEM Full Control Apply to This key and subkeys
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...