Ga naar inhoud

Direct zien van filmpje


Aanbevolen berichten

Vele forums ondersteunen bewegende plaatjes (GIF).\r\nMet zoeken vind je mogelijk software die een (kort) filmpje of delen hiervan over kan zetten naar een bewegend GIF plaatje.\r\nDan kan je ook gewoon gebruik maken van het forum\'s [ img] www.blabla.bla/plaatje.gif[/img] code\r\n\r\nSommige forums ondersteunen ook het embedden van video streaming services als Youtube.\r\nZie hiervoor de forum FAQ enkele forums ondersteunen [youtube] [/youtube]\r\n\r\nLet wel op, bewegende plaatjes en zelfs videos zijn vaak nogal groot.\r\nJe wilt mensen niet lastig vallen met enorm grote downloads iedere keer dat je iets post.
Link naar reactie
Nee, het is geen Youtube filmpje. Heb \'m zelf gemaakt.\nOp tinypic.com heb ik hem online gezet, alleen kom je \'m dan te zien via een omweg. \nDe [img] code werkt ook niet.\nEn \'t is maar een klein filmpje, ook maar enkele seconden.\n\nEDIT: Ik heb \'m ook geconverteerd naar .gif, alleen beweegt hij dan niet meer.
Link naar reactie
Wat ik bedoelde is, ik heb nog nooit een forum gezien waar je .avi bestanden direct in een bericht of als signature kan gebruiken.\r\n\r\nWel .gif afbeeldingen (geanimeerd)\r\n\r\nZoals: [img]http://img228.imageshack.us/img228/9248/colorfulgears.gif[/img]\r\n\r\nOok heb ik forums gezien die Youtube filmpjes toelaten (als extra optie)\r\n\r\nIk bedoel dus, je zult het avi bestand om moeten zetten naar een gif plaatje of uploaden naar youtube of soortgelijke site mits het allemaal ondersteund wordt op het forum.
Link naar reactie
Dat is even het juiste programma vinden.\nLet wel op, test de afbeeldingen met Internet Explorer (of FireFox/Chrome/etc)\nRechtermuisklik -> Openen met -> ...\n\nDe windows photo viewer vind gif plaatjes niet altijd even leuk.\n(probeer het bovenstaande plaatje maar eens te downloaden, mijn Photo viewer laat een stilstaand plaatje zien)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...