Ga naar inhoud

dvd werkt niet op de computer


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb bij een winkel een videoband overlaten zetten op een dvd.\r\nNou doet de dvd het wel in een dvd-speler op de tv, maar op de computer wordt\r\nde dvd gewoonweg niet herkend.\r\nAndere gekochte(film-dvd\'s), en eigen gebrande dvd\'s werken wel op de computer.\r\nWeet iemand wat er aan de hand is?
Link naar reactie
oke, kan het ook zijn dat het er aan ligt dat de dvd een -R is, (i.p.v. +R), want +R speelt ie iniedergeval wel af, ik heb zelf geen -R dvd\'tjes dus zou dat niet kunne testen, op de gemaakte dvd staat ook niet of het +R of -R is.\r\nEn het is trouwens zo, dat de dvd-rom drive wel blijft laden, een knipperend geel lichtje. En ik de inhoud van de dvd ook niet kan bekijken op de computer, de drive is dan helemaal leeg.\r\n\r\nEn het is trouwens bij de pc van mn oma(die tevens een jaartje of 5 a 6 jaar oud is, misschien dat de dvddrive toen geen -R kon lezen?), daar was ik gisteren, nu niet.\r\nBij mij op mn computer werkt de dvd wel.\r\n\r\nEn Leo, het is alleen een dvd-rom afspeler, je kan er geen dvd mee branden, er zit ook een cd-rom speler in, maar daar werkt als verwacht de dvd (natuurlijk) ook niet.\r\nIk heb de dvd thuis even op een zelf gemaakte dvd +R gebrand, en zal vandaag nog horen of het werkt.
Link naar reactie
Het lag waarschijnlijk wel aan die -R.\r\nIk heb hem gekopierd en gebrand op een +R dvd, en nu wordt hij wel door de computer herkend.\r\nAlleen speelt ie met windows mediaplayer niet af, maar dat ligt waarschijnlijk wel aan de codecs zoals Foobar zei. Daar heb ik geen moeite mee dus dat gaat wel lukken.\r\nI.e.g. bedankt voor het medenken jongens(Y)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...