Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik krijg een melding om de Update van AdobeReader 8 te installeren.Hierna hebben alle pictogrammen op het buroblad een vierkantje met 6gekleurde bolletjes en die krijg ik niet weg.Heb systeemherstel uitgevoerd maar geen soelaas.Wat is er nu weer aan de hand.Wie weet het?????:(Ik kan gewoon op de pictogrammen klikken en de progjes gebruiken.)\r\nricardo38
Link naar reactie
Hartelijk dank voor de uitleg.\r\nHet probleem van de buroblad pictogrammen heb ik als volgd opgelost:Ik heb\"VistaShortcutManager\"gedownload en de pijltjes die ik een jaar geleden had verwijdert terug gezet,toen waren de witte vlakjes over de pictogrammen weg.Gek is dat ik nooit eerder hiermee last heb gehad.\r\n[U][I]Nog een probleem op te lossen[/I][/U].\r\nIk heb op het buroblad ook enkele Werkmappen met daarin prog.pictogrammen.Als ik zo\'n werkmap wil openen krijg ik een melding :[B][I]Deze werkmap kan niet worden geopend omdat de schijf niet toegankelijk [/I][/B][B][I]is.Controleer of de sdchijf toegankelijk is[/I][/B].Wat is dit?? Wie kan helpen????\r\nAmonra
Link naar reactie
Rechtsklik op zo\'n pictogram en kies \'[I]Eigenschappen[/I]\'. \r\nKijk wat er vermeld staat bij \'[I]Doel[/I]\', en kijk of de schijf of pad wat daar genoemd wordt nog bestaat.\r\nHet kan b.v. zijn dat het op een USB stick stond, of andere verwisselbare schijf waarvan inmiddels de stationsletter veranderd is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...