Ga naar inhoud

double layer lezen niet in DVD-speler?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb een aantal double layer van het merk \'Emtec\' DVD + DL met dat programma DVDFab gebrand. Nadat het succes van het branden is voltooid.\r\n\r\nWil de disc niet lezen in mijn DVD-speler \'melding unsupport\' , De andere gebrande DVD\'s van het zelfde merk speelt hij wel netjes af, wat zou hier de oorzaak kunnen zijn?\r\nMaar een bepaalde DVD\'s van het zelfde merk pakt hij wel en leest deze weer wel.\r\n\r\nDe DVD\'s schijven die niet kunnen worden gelezen in mijn DVD-speler, kunnen wel weer netjes in mijn brander worden gelezen. Maar een bepaalde DVD\'s van het zelfde merk pakt hij wel en leest deze weer wel.\r\n\r\n\r\nWat zou hier de oorzaak kunnen zijn?\r\nIemand ooit hier de zelfde probleem mee gehad?
Link naar reactie
[QUOTE=tuin;521262]Ondersteund de betreffende DVD speler wel Dual Layer?\nWerkt de disk wel als je de disk in het zelfde station plaatst als die gebrand is?[/QUOTE]\n\nJa, mijn DVD-speler ondersteund double layers, zoals dual layers.\n\nJa, de disk wordt wel herkent in de zelfde station.\n\n[QUOTE=Lange Pier;521266]Oudere DVD speler en de andere die wel worden gelezen zijn - DVD\'s?[/QUOTE]\n\nMijn dvd-speler is 4/5 jaar oud. Hij leest wel redelijk de double layers wel goed.\n\nOndersteunde mediums, dvd+R/dvd-R/dvd+DL/dvd-DL
Link naar reactie
[QUOTE=Animal;521278]Is de dvd wel afgesloten ?[/QUOTE]\r\n\r\nJawel ze zijn wel afgesloten met o.a Finaliseren. Alleen het rare is met DVDfab branden ze allemaal goed waarvan een bepaalde blijkbaar in mijn DVD-speler niet willen lezen, waarvan de bepaalde wel weer willen lezen met de zelfde brand programma (DVDFab) gebrand.\r\n\r\nHet rare is dat ze wel in mijn DVD-brander wel worden herkent. En die van mijn notebook ook.\r\n\r\nEn met imgburn branden ze wel perfect. En die kunnen wel perfect lezen in mijn DVD-speler.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...