Ga naar inhoud

YouTube: te veel video gedeeld, probeer later


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,\r\n\r\nAl een poosje deel ik mijn homevideo\'s met mijn fam via prive deleing op basis van vrienden.\r\nIk hem er nu ongeveel 40-50 gedeeld staan op basis van geselecteerde vrienden.\r\n\r\nZojuist heb ik er 2 nieuwe gedeeld met 4 vrienden en bij de 3e krijg deze melding:\r\n[img]https://dl.dropbox.com/u/4837588/Schermafbeelding%202010-04-12%20om%2012.57.58.png[/img]\r\n\r\nHeeft iemand hier ervaring mee?\r\nik kan er niks over terug vinden dat dit gelimiteerd is nl.
Link naar reactie
Het zou mischien hieronder kunnen vallen:\r\n[quote]6.5 Als onderdeel van deze voortdurende vernieuwing erkent u en gaat u ermee akkoord dat YouTube geheel naar eigen goeddunken en zonder voorafgaande kennisgeving aan u de verlening aan u of aan de gebruikers in het algemeen van de Diensten (en/of bepaalde binnen de Diensten geboden opties) (al dan niet tijdelijk) kan stopzetten. Het is u te allen tijde toegestaan om niet meer van de Diensten gebruik te maken. Daarvan hoeft u YouTube niet speciaal te verwittigen.[/quote]\r\nMeerdere mensen kampen met het probleem, zie ook YouTube Support fora: [URL=\"http://www.google.com/support/youtube/bin/search.py?hl=en&forum=1&query=shared+too+many+video+more:forum\"]*klik*[/URL]\r\n\r\nEr wordt geen oplossing vermeld, voor sommige is het een tijdje wachten en voor anderen blijft het probleem.
Link naar reactie
Hoi Tuin!\r\n\r\nBedankt voor je info, blijkbaar is er in het engels heel wat meer te vinden dan in NL... \r\n\r\nHet lijkt er op dat je slechts 2 a3 films achter elkaar kan \"sharen met vrienden\" en dat je daarna weer een half uurtje moet wachten.\r\nIk heb net een nieuwe serie kunnen bewerken, maar bij de 4e kreeg is opnieuw deze melding.\r\nWe wachten weer even en proberen het zo weer even...
Link naar reactie
[QUOTE=Johannes1903;521272]Gut zeg, doe je dat zo? Toen ik een keer een video als privé wilde bestempelen, kon ik hem zelf niet eens afdraaien, toen heb ik het maar weer op \'iedereen\' gezet.\r\n\r\nNou, vroeger (9 maanden geleden) stond dat blokje er niet hoor, ik weet het zeker! Nu is het veel duidelijker.[/QUOTE]\r\n\r\nHoelang dit mogelijk is weet ik niet.\r\nZelf heb ik al wel sinds het najaar filmpjes op prive staan, echter ton kon je gebruikers aanklikken dat vond ik weer makkelijker dan dit.\r\nNu moet je dus zelf onthouden wie je vriendelijk zijn en hoe je ze schrijft....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...