Ga naar inhoud

Pc start steeds opnieuw op!


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds een paar dagen het probleem, terwijl ik aan het computeren ben of zelfs als ik niet achter de computer zit dat hij af en toe opnieuw opstart.\r\nIk heb al meerdere malen op spyware en virussen gescant, maar daar is niks te vinden.\r\nWeten jullie hier meer van af?\r\n\r\nAlvast bedankt ;)\r\nFreek
Link naar reactie
Ik denk dat het een BSOD is. (Zie [URL=\"http://nl.wikipedia.org/wiki/BSOD\"]Wikipedia[/URL].)\n\nJe hoeft niet meteen te denken dat je een nieuwe computer nodig hebt, want het kan ook alleen aan de drivers liggen.\n\nOm te kijken welke fout je hebt moet je uitzetten dat hij automatisch opstart.\n[SIZE=\"3\"]\n[LIST=1]\n[*]Start je computer opnieuw op.\n[*]Druk herhaaldelijk op F8.\n[*]Er komt een zwart scherm met witte letters.\n[*]Ge met pijltjestoets naar beneden naar de tekst \"Opnieuw starten na fout\" o.i.d. \n[*]Druk op Enter.\n[*]Als het goed is, als je computer nu weer opstart, krijg je aan blauw scherm te zien met witte letters. Noteer de foutcode en post hem op het forum.\n[/LIST][/SIZE]\n\nVeel succes!!
Link naar reactie
Misschien wordt de CPU te warm, een computer is net een stofzuiger. Mijn collega had ook dit probleem dat de computer vanzelf opnieuw ging opstarten.\r\nAlle fans schoongeblazen (wel tegen houden anders gaat de fan werken als een dynamo) en het probleem was verholpen.\r\n\r\nMisschien is dit niet de juiste oplossing, maar je hoeft alleen de kast maar eens open te maken.
Link naar reactie
@Tommie, ik heb precies de stappen gedaan die je zei, maar ik kreeg nergens een blauw scherm met een foutcode te zien. hij starte gewoon normaal op.\r\nOok denk ik niet dat het een Blue Screen is, want hij start gewoon opnieuw op, hij loopt niet vast en geeft een blue screen.\r\n\r\n\r\n@ Ruud, Ik heb hem toevallig een half uur geleden een beetje schoongezogen, met een van de zachste standen van de stofzuiger. Ik hoop dat dit de oplossing is, tot nu toe nog geen problemen :)\r\n\r\nBeide bedankt voor de hulp alvast ;), als het blijkt dat hij toch nog opnieuw opstart dan post ik het meteen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...