Ga naar inhoud

wmp foutmelding C00D1197


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,\r\n\r\nIk heb een probleempje met wmp, ik weet niet zo snel welke versie, maar draait onder windows7. Er staan in mijn muziekbibliotheek bestanden die ik niet kan afspelen met foutmelding C00D1197. Ik kan deze bestanden ook niet uit de bibliotheek verwijderen.\r\nAls ik muziek vanaf mijn externe harde schijf kopieer naar mijn c:/ speelt hij die wel af maar als ik in de mediabibliotheek de wijzigingen wil toepassen neemt hij de muziek van de c:/ schijf niet over in de bibliotheek. Is er iemand bekend met dit probleem die weet hoe dit valt op te lossen? Alvast bedankt!:-(
Link naar reactie
Nou, ik heb dus alles gelezen en verschillende links geprobeerd maar kom er niet uit. Ik durf niet zomaar van alles te downloaden en weet niet waar ik, zoals soms wordt gevraagd, bepaalde regels moet intypen, kopieren en plakken. Ik kom dus niet verder. Ik ben niet verbonden met een netwerk, server o.i.d. De laptop staat geheel op zichzelf. Ik weet ook niet of er een verkeerd pad is en waar ik dat zou moeten vinden. Is er nog iemand aanwezig die me helpen kan? Dank alvast, ik ben nog wel even wakker...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...