Ga naar inhoud

Netwerkkaart wordt niet herkend


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb net windows 7 op mijn computer gezet. Nu doet internet kabel het wel, alleen mijn hele netwerkkaart(draadloos) herkent hij niet. Oftewel: als ik d.m.v. een knopje aan de voorkant van mijn laptop het draadloze internet wil activeren dan gaat er geen lichtje branden en de laptop herkent niks. Nu heb ik eerlijk gezegd ook geen idee wat voor netwerkkaartje ik heb. Ik geloof iets van realtek. Nu hoorde ik van iemand dat ik een driver kan downloaden, maar op de website van acer kan dat niet onder windows 7. Kan iemand mij hiermee helpen?
Link naar reactie
Hallo!\n\nHet zou helpen als je zou vermelden om welk type laptop het gaat.\n\nMaar misschien lukt het ook wel zo.\nEnkele jaren geleden heb ik een acer laptop gehad en was het zo dat de knop om de draadloze netwerk kaart niet werkt zonder software van Acer.\nHet is al enkele jaren geleden maar ik geloof dat je het programma \'acer launch manager\' nodig hebt.\nZonder deze software werkt geen enkele niet standaard knop.\n\nIk weet niet of het nog steeds zo is, een paar jaar geleden toen ik een Acer 9420 had was dit wel zo :)\n\n\nEdit: \nMogelijk als er geen windows 7 versie van de acer launch manager is moet je deze met \'compatibility mode\' installeren.\nVergeet ook administrator rechten niet
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...