Ga naar inhoud

Windows 7 of windows XP?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\n\nik ben van plan om een netbook van Dell te kopen maar ik twijfel nog tussen Windows XP Service Pack 1 en Windows 7 Starter.\n\nWat denken jullie hierover? Ik had al gevonden dat Windows 7 Starter geen Windows Media Player heeft en dat je geen achtergrond en thema kan veranderen.\nZijn er nog zulke beperkingen?\n\nAlvast bedankt, \nVW Bjorn
Link naar reactie
Als je nu iets nieuws gaat kopen zou ik niet meer voor XP gaan. Dat besturingssyteem is al bijna 10 jaar oud en Microsoft ondersteunt \'t nog maar nauwelijks.\n\nIk ben met je eens dat Win7 Starter ook niet ideaal is (ga liever voor de Home Pemium editie!). Media Player zit er in Europa inderdaad niet bij, maar die hoef je maar te downloaden en te installeren.\n\nGeen bureaubladachtergrond kunnen instellen lijkt me sterk. Wat wel zo is, is dat de Aero interface er niet bij zit. Maar geef toe: die heb je in XP ook niet. Of je helemaal geen thema kunt instellen durf ik niet te zeggen.\n\nPersoonlijk zou ik geen van beide nemen bij aanschaf van een nieuw apparaat, want uiteindelijk is beide niet wat je wil hebben. Wat je wel wil hebben is namelijk een \'echte\' versie van Win7: Home Premium of beter. Dus misschien toch maar een ander netbook uitzoeken? Toegegeven, het aanbod is dan kleiner en je moet wat dieper in de portemonnee kijken, maar dan heb je wel iets!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...