Ga naar inhoud

Automatische reboot Vista


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nDit is mijn probleem:\r\n\r\nwanneer ik Vista opstart en het aanmeldscherm verschijnt,\r\nheb ik maar enkele seconden om mijn account te selecteren\r\nen wachtwoord in te typen. Als ik te lang wacht, start de pc\r\nautomatisch opnieuw op, dan loopt alles opnieuw goed tot het\r\naanmeldscherm en dan start hij na een paar seconden \r\nweer opnieuw op.\r\n\r\nDe accounts zonder wachtwoord, die ik snel genoeg kan aanklikken,\r\nstarten wel op en blijven draaien.\r\n\r\nHeeft nog iemand dit probleem of kan iemand me helpen dit op te lossen?\r\n\r\nAlvast bedankt.
Link naar reactie
[QUOTE=Edmoor;519407]Al eens in Safe mode geprobeerd?[/QUOTE]\r\nDeze was niet beschikbaar, het aanmeldscherm verscheen helemaal niet.\r\n\r\n[QUOTE=omed4life;519402]wat dacht je van een reinstallatie van vista?[/QUOTE]\r\nIk wou deze optie tot de laatste bewaren, maar las gisteren dat je vista kunt \r\nreïnstalleren zonder te formatteren, alle programma\'s terug te moeten installeren e.d.\r\nDit heb ik vandaag geprobeerd en met succes, alles gaat weer normaal.\r\n\r\nBedankt voor de hulp!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...