Ga naar inhoud

Video opname op computer opslaan


Aanbevolen berichten

Hallo forumleden,\r\nOmdat het zowat een jaar geleden is, dat ik een video opname op de computer heb opgeslagen.\r\nMet als gevolg dat ik niet maar weet hoe dat moet gebeuren, of dat er mogelijk iets aan software ontbreekt,\r\nVolgens het boekje moet ik het trapezievormige stekkertje in de zijkant der Sony camera aanbrengen, en vervolgens het daaraan bevindende snoertje met via USB op de computer aansluiten.\r\nWindows Movie maker geeft echter te kennen, geen camera te kunnen vinden.\r\nAls ik de digitale foto camera op de USB bus aansluit doet die het wel.\r\nAldus zou ik een advies zeer op prijs stellen.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie
[QUOTE=HenkAjax;519171]Hallo,weet je zeker dat er op je video-camera een mini-USB zit en geen Firewire?Wat is het type van je video-camera?Als het om een USB-aansluiting gaat moet je hem aansluiten rechtstreeks op je PC/Laptop,niet via een USB-hub.[/QUOTE]\r\nboodhaa\r\ndrivers installeren van de sony cd \r\n__________________\r\nXP,Vista en windows 7 \r\nHallo jullie beide,\r\nDe aansluiting had ik al eens gedaan, en dat kon - gezien ik maar een kabeltje had - maar op een manier.\r\nDe drivers waren ook al ingevoerd.\r\nNa het boekje te hebben geraadplegd, kwam ik tot de conclusie dat via het menu der camera USB Stream LTR Size Language op on moest worden ingesteld.\r\nProbleem opgelost, en jullie toch bedankt voor het advies.\r\nMet de vriendelijke groet, Weetgraag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...