Ga naar inhoud

Vastlopen Vista SP2


Aanbevolen berichten

Ik heb nu ook een HDD Tool van Fujitsu (fabrikant HD) door gelopen, bij de korte test kwam er de melding al dat er sectoren kapot waren of ze waren \" bad\" .\r\n\r\nNu doe ik een uitgebreide test, maar ik mag aannemen dat de melding het zelfde zou zijn. Over een uur of 2,5 is hij klaar. Vind het wel slecht voor een peperdure laptop van nog geen 2jaar oud. Zou er niet wat mogelijk zijn om het er eens met HP over te hebben?\r\n\r\nIk snap dat er 1jr garantie op mijn laptop zit (sticker op de onderkant..) maar ik mag toch verwachten onder het mom van \" redelijkheid\" dat er niet binnen 3 jaar kapot mag gaan..? Of ben ik totaal kansloos en moet ik maar een nieuwe HD kopen? Jullie misschien tips of ervaring?
Link naar reactie
Meestal (zelfs wettelijk verplicht afaik Google ftw ;)) zit op hardware 24 maanden garantie.\r\nDie hard disk is een hardware fout, en zou mits binnen de garantieperiode vervangen moeten worden.\r\n\r\nEnkel de ene leverancier doet moeilijker als de andere.\r\nBij de ene heb je de kans dat ze een nieuwe hard disk opsturen.\r\nMaar bij andere laptops moet je de gehele laptop (op eigen kosten) opsturen en ben je \'m ook nog enkele weken kwijt.\r\n\r\nWeet zo niet hoe het met de consumentenbranche van HP gaat, de business gaat prima daar heb ik meerdere malen vervangende onderdelen voor ontvangen via de post.\r\n\r\nIk zou zeggen, vind de aankoopbon en geef ze een belletje, valt het buiten de garantie of moet je de hele laptop opsturen kan je altijd nog beslissen om zelf een nieuwe schijf aan te schaffen.
Link naar reactie
Ik weet op zich aardig wat de wetgeving zegt. Mijn geluk is dat ik een vriendin heb ik rechten studeert in Leiden...Zij is aardig op de hoogte met de wetgeving. Het is alleen mijn punt dat ik niet wil dreigen, of zo wil overkomen. Wil het eens proberen, want ik heb altijd met plezier HP Laptops gehad, en dit is gewoon erg vervelend.\n\nIk zal gewoon eens contact opnemen, doe een voorstel of ze een harde schijf kunnen opsturen en dan ben ik tevreden (en mijn laptop niet zo lang kwijt..). Mocht ik een reactie hebben, wil ik jullie op de hoogte stellen.\n\nMaar mochten er nog andere gebruikers zijn die tips en of ideeen hebben; you\'re welcome!\n\nEdit:\n\nWat betekend: \n* Afaik\n* ftw\n\nEven nieuwschierig hoor.
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nHeb hier ong hetzeflde probleem met sp2\r\n\r\nOm een lang verhaal kort te maken heb ik uiteindelijk de laptop binnengedaan waar ze mij gezegd hebben dat hij te oud:confused: is net 3j en dat ik hem veel te vroeg gekocht heb, de release van vista\r\nDe laptop is een acer aspire van 8,9 kg jawel, met een groot scherm waarvan er niet veel verkocht zijn en dat de reden is waarom het niet lukt:(\r\n\r\nGraag jullie mening hierover\r\nBij voorbaat dank
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;521205]heb ik uiteindelijk de laptop binnengedaan ???????\r\n\r\nvertaal dat eens naar iets meer begrijpelijk.s[/QUOTE]\r\n\r\noeps:rolleyes: bij iemand die computers verkoopt en onderhoud, na méér dan 14dagen heeft hij er ook de brui aan gegeven en ben ik dus terug naar af\r\n\r\ner worden geen updates meer gedaan en volgens hem is het tijd voor een nieuwe:(
Link naar reactie
[QUOTE=jekke;521200]Hallo,\r\n\r\nHeb hier ong hetzeflde probleem met sp2\r\n\r\nOm een lang verhaal kort te maken heb ik uiteindelijk de laptop binnengedaan waar ze mij gezegd hebben dat hij te oud:confused: is net 3j en dat ik hem veel te vroeg gekocht heb, de release van vista\r\nDe laptop is een acer aspire van 8,9 kg jawel, met een groot scherm waarvan er niet veel verkocht zijn en dat de reden is waarom het niet lukt:(\r\n\r\nGraag jullie mening hierover\r\nBij voorbaat dank[/QUOTE]\r\n\r\nHetzelfde probleem?\r\nJe post ten eerste in een bestaand topic en dat is niet zo netjes. Bovendien ging dat topic over een laptop van HP met Vista met uiteindelijk een harde schijf probleem.\r\nJIj tikt over een laptop met Vista sp2 en dat is de enige vergelijking. \r\n\r\nVerder beschrijf je niet echt een probleem. Je hebt de laptop ter rep. aangeboden en dat is niet gelukt.\r\nDus advies:\r\nStart een nieuw topic met jou verhaal, waarin je jou probleem, je laptop en welke Windows je hebt goed omschrijft. Mogelijk heeft iemand een idee.\r\n\r\nEen laptop van 8.9 kilo???? Zoveel weegt mijn pc niet eens joh...;)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...