Ga naar inhoud

MTS files


Aanbevolen berichten

Hoi, \r\n\r\nWe hadden een surprise party georganiseerd en toen hadden we op het laatste moment nog iemand kunnen optrommelen om video op te nemen. Iemand had een videocamera en daarmee ging hij filmen. Een paar maanden later kwam hij met een dvd\'tje aan. Volgens mij had hij gewoon de bestanden van de camera naar een dvd gekopieerd. Dus nu staan er op de dvd alleen maar MTS files. Die bestanden zijn echt heel instabiel want op de laptop heeft hij alleen maar geluid en af en toe zie je wat beelden wat vastloopt (vlc). En in wmp zie je wel beeld maar dat is traag en er is geen geluid. \r\n\r\nOp de pc gaat het echter wat beter want met vlc kan je wel gewoon het helemaal bekijken (soms wat storingen zoals beeld dat flikkert). En met wmp loopt het geluid weer niet synchroon met het beeld. \r\n\r\nDus hoe pak ik dit allemaal aan en zet het op een dvd (met vob bestanden enzo)?\r\n\r\nalvast bedankt
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;519091]MTS bestanden zijn \"Mpeg Transport Streams\" en worden gebruikt voor HD-videomateriaal.\r\nAls de weergave instabiel is, is de oorzaak simpel: je computer is niet krachtig genoeg om de bestanden af te spelen.[/QUOTE]\r\n\r\noh ok, bedankt voor het antwoord, dat verheldert al gauw alles.
Link naar reactie
[QUOTE=tjoekse;518220]even googlen :eek:\r\n[URL]http://dutch.ilsc.org/lv/group/view/kl80813/MTS_Converter.htm[/URL][/QUOTE]\r\n\r\nIk heb het geprobeerd maar het is een fantastisch stukje software, alleen converteert het de eerste 5 minuten van de video... Anders moet je een licentie kopen. \r\n\r\nMaar nog een vraagje, bij dat programma kan ik kiezen tussen .avi of .avi (maar die laatste heeft dan HD kwaliteit). Ik wil dus die laatste kiezen want bij die eerste wordt de kwaliteit ZEER slecht. Maar nu kan ik kiezen tussen gewoon hd avi of xvid hd avi of divx hd avi. Welke zal ik kiezen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...