Ga naar inhoud

vista verwijderen x p erop


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop draaiend op vista ultimate wil weer terug naar x p\r\ndit i v m c d\'s die ik heb en die daar alleen op draaien \r\n\r\nheb een c d rom om xp te instaleren, als ik die er in doe krijg ik niet de mogelijkheid xp te instaleren moet iets doen met instellingen bios? stuurprograma\r\n\r\nkortom wie kan het me in menselijke taal uitleggen hoe ik te werk moet gaan??????????ben maar een gewoon wel leuk blond wijfie\r\n\r\ndus s v p geen ingewikkelde taal maar simpel\r\n\r\nxsss\r\n\r\nals er iemand is die het even wil doen voor me?graag ik hou je wel gezelschap!!!!!!!!!!!!!!!!!
Link naar reactie
In het bios instellen dat ie van cd moet opstarten (bootvolgorde). Vaak kun je bij het opstarten ook een toets indrukken (F12 bijvoorbeeld), om in een bootmenu te komen, en daar de cd te kiezen. Met de xp cd opstarten en gewoon de aanwijzigen volgen. Zorg er voor dat je de c: partitie formatteert, om te voorkomen dat je een dualboot systeem krijgt.\n\n Ik zou sowieso wel een volledige image backup maken van de schijf (liefst op een externe schijf), kun je altijd weer terug.\n[url]http://www.paragon-software.com/home/db-express/index.html[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...