Ga naar inhoud

premiere CS4 ?


Aanbevolen berichten

Beste Lezer(es),\r\n\r\nVan een goede vriend van mij hoorde ik, dat er een nieuwe versie van premiere is: CS4\r\n\r\nZelf gebruik ik al lange tijd premiere pro 2.0\r\n\r\nAangezien het kopen van dit programma best een hele investering is, zou ik graag jullie mening horen of aanschaf hiervan echt de moeite waard is.\r\n\r\nVriendelijke groet,\r\n\r\nTheo
Link naar reactie
[QUOTE=FooBar;517554]Vertel eerst eens wat je zoal met premiere pro 2.0 doet. Als het bij hobby blijft heb je waarschijnlijk genoeg aan het veel goedkopere Premiere Elements. De meest interessante functies van de pro versie zitten daar gewoon in.[/QUOTE]\r\n\r\nOp dit moment doe ik het volgende met het programma:\r\n\r\nVan foto materiaal maak ik flash films, die ook ook op internet publiceer. Daarnaast heb ik een HDV camera van Sony, die beelden importeer ik in Premiere en maak daar film van met titels, effecten, muziek en gesproken tekst. Soms maak ik daar .wmv files van om deze te publiceren op internet. Soms maak ik er mpeg2 van en die bewaar ik dan zelf. Maar de kwaliteit is wel minder dan het origineel.\r\n\r\nWat ik eigenlijk mis in Premiere 2.0 is de mogelijkheid het materiaal in gelijkwaardige kwaliteit op te slaan en bijvoorbeeld op blue ray disc te kunnen branden en dit in HD kwaliteit op mijn TV te kunnen bekijken.\r\n\r\nMaar mogelijk kan dit met 2.0 wel en heb ik het nog niet ontdekt.\r\n\r\nTheo
Link naar reactie
Premiere Pro 2.0 is nog van voor het HD tijdperk. Nieuwe versies van Pro en ook Elements kunnen daar gewoon mee omgaan.\n\nVia de website van Adobe kun je een 30-dagen probeerversie downloaden van Premiere Elements (wellicht ook van Pro, maar daar heb ik niet naar gekeken). Dan kun je zelf oordelen of het iets voor je is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...