Ga naar inhoud

Koppeling TV-PC via converter


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een \"Conceptronic Home video creator\". Deze had ik gekocht om video\'s van mijn oude analoge Sony camera (m.b.v. de gele, rode en witte stekkers) over te zetten naar de PC (via USB). Dit is prima gelukt en het ding heeft zijn geld al opgebracht, maar kan ik dit apparaatje ook gebruiken om het TV signaal naar de PC te halen? Als ik de beelden van de videocamera overhaal wordt dit ook gezien als een \"TV-signaal\" en als zodanig binnengehaald.\r\nIk heb een coax kabel met een TV signaal in de buurt van de computer....\r\n\r\nGroetjes, Pieter-Jan
Link naar reactie
Dat ding kan videosignaal met geluid-signaal naar usb omzetten.\nDus op die tulpstekkers kun je van alles aansluiten ,als het op de gele maar video signaal is en op de rode en witte het geluid.\n \nGEEN coax dus ,want dat is heel iets anders.\nJe kunt er wel een (digitale) tv tuner op aan sluiten ,of een dvd- of video recorder.
Link naar reactie
Ik heb een oude nog werkende decoder van Ziggo geinstalleerd en heb nu beeld op de pc via de \"USB-omzetter\".\r\nNu nog een programma waarmee ik het beeld op het scherm kan krijgen.\r\nHet programma dat bij het pakket zit geeft alleen een klein beeld weer...\r\n\r\nWelk programma (onder Wiindows 7) kan ik hiervoor gebruiken?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...