Ga naar inhoud

Ondertiteling bij .mkv bestand?


Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nIk heb een film op m\'n pc met hierbij een ondertiteling (.srt uiteraard).\r\nNou heb ik wmp classic gedownload om hiervoor de ondertiteling te kunnen selecteren. als ik vervolgens naar het menutje ondertiteling ga is deze grijs gekleurd(niet aanklikbaar, zie screen).\r\n\r\nHoe kan ik deze subtitles toevoegen?..\r\n\r\nMvg,\r\nNick
Link naar reactie
Vobsub is niet nodig i.c.m. Media Player Classic.\nWat je moet doen is even in de opties duiken en aldaar aangeven dat voor video de VMR-9 renderer gebruikt moet worden. (te vinden onder View > Options > Playback > Output)\n\nBestandsnaam hoeft ook niet gelijk te zijn, maar als \'ie gelijk is wordt de ondertiteling wel automatisch geladen. Bij ongelijke bestandsnaam kun je de ondertiteling na het openen van de video simpelweg in het videovenster slepen en dan wordt deze alsnog geladen.
Link naar reactie
[QUOTE=dutch-online;516794]...........................................\r\nHet gaat niet om het afspelen\r\n\r\nHoe kan ik deze subtitles toevoegen?..\r\n\r\nDat is de vraag .:rolleyes:[/QUOTE]\r\n\r\nSubtitles worden niet weergegeven bij het afspelen. Waarom ? \r\n\r\nDat is de vraag. \r\n\r\nAntwoord: dump Media Player . Gebruik VLC player. \r\nOpgelost.:rolleyes:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...