Ga naar inhoud

Video converteren voor Philips TV


Aanbevolen berichten

Ik heb een Philips LCD TV waarop je videobestanden vanaf een USB-stick af kunt spelen. Nu gaat dat niet met alle bestanden, dus moet je ze eerst converteren.\r\n\r\nNa veel gepuzzel ben ik er achter gekomen dat Xvid als codec herkend wordt. Ik codeer de videobestanden met het programma \"Freez FLV to AVI, MPEG, WMV Converter\".\r\n\r\nEr is echter 1 probleem: het geluid en het beeld lopen niet synchroon. Hoe is dit op te lossen?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
[url]http://tangentsoft.net/video/asynther/[/url]\r\n\r\n\r\nIs de film in WindowsMediaPlayer wel synchroon en afspeelbaar dan is het eenvoudig .\r\nInstalleer AviSynth en Asynther waarvan de naam van de installfile asysetup-0.4.exe is.\r\nDie laatste vind je moeilijk , bovenste regel\r\nRechtsklik nu op de originele filmfile en kopieeren naar AVISynthesizer .\r\nEr komt nu een .avs file in dezelfde map .\r\nLaadt deze file ipv het de originele filmfile in de converter en gaan.Voor de converter raad ik de gratis FormatFactory aan .\r\nDe filegrootte doet er nu ook niet meer toe.\r\nWas het origineel in sink dan is de omzetting dat ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...