Ga naar inhoud

converteren asx file


Aanbevolen berichten

  • 9 maanden later...
Even dit oude topic weer nieuw leven inblazen. Ik heb precies hetzelfde probleem als Torenstad. Ik heb alles geprobeerd wat Edmoor heeft gezegd, maar het mocht niet baten. Alleen bij mij gaat het om silverlight filmpjes:\nik open de site in IE\nrechtermuisknop eigenschappen -> locatie -> hele link kopieren in Orbit.\nDan wordt er een asx bestand gedownload. \nOok heb ik het anders geprobeerd en heb het bestand in kladblok geopend de link eruit gehaald en geplakt in de browser en via orbit gedownload, precies hetzelfde effect.\nOok geprobeert met Grab++ maar dat werd helemaal niets.\nIemand tips? \nOf misschien ben ik heel brutaal als ik vraag of iemand 9 filmpjes voor me wilt downloaden (van ongeeer 5/6m p/s). \nIk heb ze nodig voor een compilatie die ik donderdag af moet hebben.\n\nAlvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
[quote=TheHoff;552770]\nOf misschien ben ik heel brutaal als ik vraag of iemand 9 filmpjes voor me wilt downloaden (van ongeeer 5/6m p/s). \nIk heb ze nodig voor een compilatie die ik donderdag af moet hebben.\n[/quote]\n\nAls het me lukt met een voorbeeld link dan wil ik ze alle 9 wel even voor je doen. \'t Is tenslotte zo donderdag.
Link naar reactie
Hoi,\n\nLinkje ontvangen en getest.\nHet downloaden werkt prima met [URL=\"http://www.hidownload.com/download-silverlight-streaming-media.htm\"]HiDownload[/URL]. Deze is niet gratis maar heeft wel een trial. Hoe lang die geldig is weet ik niet dus probeer het er even mee.\n\nEdit:\nNog even nagekeken, de trial periode is 30 dagen fully functional dus dat moet lukken.
Link naar reactie
[QUOTE=TheHoff;552785]JA, het werkt! Enorm bedankt, de file wordt alleen gedownload met de .asf extensie, maar als je die gewoon veranderd in .mp4 kan is die te bewerken in windows movie maker :D[/QUOTE]\r\n\r\nMisschien beter veranderen in .wmv. Een asf-bestand is immers een streaming vorm van wmv, dus eigenlijk hetzelfde. Mp4 is toch echt iets anders. Dat het werkt met Mp4 als extensie is eigenlijk gewoon een mazzeltje.\r\n\r\nMaar dat dus even tussendoor :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...