Ga naar inhoud

mpeg layer 3 audio file


Aanbevolen berichten

ik heb via ares cd s gedownload alleen krijg ik die binnen als een mpeg layer 3 audio file, en heb ze geprobeerd te kopieren op cd alleen krijg ik die vorr geen meter als mp3 of als normale audiotrack gekopieerd,is dit soms express gedaan om het kopieren tegen te gaan of ? iemand die iets weet ? of zijn die bestanden ergens mee om te zetten ?
Link naar reactie
Als je een MP3 CD wilt maken moet je de schijf waar je de MP3 bestanden op wilt hebben als DATA schijf branden en niet als Audio CD omdat op dat moment de MP3 bestanden eerst worden omgezet naar standaard CD formaat.\nWat omed4life zegt is ook een mogelijkheid om dat te doen.\n\nJe zegt dat je ze niet op CD kunt zetten.\nVertel eens hoe je dat probeert te doen en wat er dan mis gaat.
Link naar reactie
omdat het mij lijkt als een kopieer beveiliging,dat ze er nu wel wat op gevonden hebben, ik open nti cd maker aangezien er op mijn pc nero niet werkt,dan kan je kiezen uitaudio,data enz,dan kies ik audio,dan selecteer ik dus die audio files dan geeft ie het volgende op error opening file : c?users dan je naam en het document waar die audio file in zit titel enz dan druk ik op ok en kan die ze niet als audio bestand kopieren zoals je dat normaal wel kan
Link naar reactie
het formaat van het bestand \"05 ramses shaffy - zing,vecht huil,bid,lach,werk en bewonder,mp3 word niet ondersteund ondersteunende formaten zijn 8/16 bits , mono,stereo,11.025/22.05/44.1/88/2/176.4 khz wave bestanden (wav) audiobestanden cds en windows media audio bestanden (wma) wilt u dit bestand toch toevoegen en opnemen in de audiomodus RAW ? ja ja op alles nee annuleren zo staat het er zeg maar
Link naar reactie
Precies, een echt MP3 bestand dus.\nZoals ik al zei moet je dan niet kiezen voor het maken van een Audio CD maar een Data CD.\nDan heb je een MP3 CD.\nWil je er wel een standaard Audio CD van maken dan zul je een programma moeten gebruiken die de MP3 tijdens het toevoegen omzet naar WAV (Wave Audio).\n\nOok kun je het MP3 bestand eerst zelf omzetten naar WAV en dan de CD maken met NTI CD Maker.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...