Ga naar inhoud

Windows 7 downgraden naar Vista


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nVia de microsoft site heb ik een trail versie van windows 7 gedownload en geinstalleerd op mijn andere pc.\r\nNu is de trail periode bijna verlopen en wil ik weer Vista op de pc hebben.\r\nWeet iemand hoe ik dit weer terug kan draaien?\r\n\r\nEr is wel een bestand windows.old aangemaakt op de pc waar ook windows 7 staat.\r\n\r\nBedankt alvast!\r\nGroetjes :)
Link naar reactie
Ik heb min of meer hetzelfde probleem alleen kan ik de map windows.old niet vinden. Ik heb een upgrade gedaan van vista naar W7 met een gekochte upgrade cd.\r\nZiet er allemaal leuk uit hoor maar niks van mijn apparatuur werkt er op. \r\nIk wil dus graag terug naar vista (oem) \r\n\r\nMet die windows.old zou het heel simpel moeten zijn had ik al ergens gelezen maar goed die heb ik dus niet.
Link naar reactie
fijn dat het jou wel is gelukt!\r\n\r\nmaarruh... nou ik nog...\r\n\r\nik ben inmiddels zover dat ik heb gelezen dat ik op tpb of andere torrentsite een vista home premium moet downloaden, m\'n pid moet wijzigen en dan mijn licentiecode die op m\'n pc staat moet gebruiken.\r\nhoe veilig is het om daar iets te downloaden en welke zou ik dan moeten hebben, zit er verschil in taal?\r\nm\'n pid heb ik niet opgeschreven natuurlijk maar is dat hetzelfde als wat nu mijn pid is of is dat gewijzigd toen ik naar windows 7 heb geupgraded
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...