Ga naar inhoud

Keuze fotobewerkingsprogramma


Aanbevolen berichten

Ik ken ze eigenlijk geen van beiden, maar die Pixlr is geen programma, maar een website, eigenlijk meer een web app. Die draait dus via hun website, en ik verwacht alleen daarom al dat het niet een vreselijk uitgebreid pakket zal zijn. Verder zal de snelheid naar alle waarschijnlijkheid niet echt geweldig zijn. Aan de andere kant, het zal vrij eenvoudig zijn om het aan te leren.\nThe Gimp, aan de andere kant, is een volledig pakket dat je op je eigen PC installeert. Het wordt doorgaans beschouwd als het open-source alternatief van Photoshop, en het biedt enorm veel mogelijkheden. Het staat er ook om bekend niet het meest gebruikersvriendelijke programma te zijn, maar omdat het al een tijdje meegaat, denk ik ook dat je online wel tutorials zult kunnen vinden die je wegwijs kunnen maken.
Link naar reactie
GIMP is inderdaad in het begin een beetje gecompliceerd, maar als je het eenmaal door hebt, heb je wel een heel uitgebreid programma.\n\nAls het simpeler moet, moet je eens kijken naar Paint.NET. Dat kan met lagen werken en biedt alle basisfuncties. Als je meer dan Paint.NET nodig hebt (en het nog steeds gratis moet) schuif je al snel door naar GIMP; als het wat mag kosten naar Photoshop.
Link naar reactie
Heb je al eerder met een foto programma gewerkt, en wat wil je er meedoen !!\nAls je er geen ervaring mee hebt ,zou ik een programma nemen in het nederlands.\n\nIk zou zeggen download [B]The Gimp[/B] en ga er eens mee aan de slag, zelf vindt ik het geen prettig programma om mee te werken, Ben helemaal gewend aan CorelDraw Graphics Suite
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...