Ga naar inhoud

Newbie: Update Windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Beste lezers,\r\n\r\nik ben niet de handigste met pc\'s en heb een vraag over een update die me wordt aangeboden. Ik kreeg laatst een mail van Sony Vaio dat ik nog steeds mijn gratis Windows 7 update kon ophalen, hartstikke mooi! maar nu is mijn probleem; toen ik mijn Sony Vaio kocht zaten er standaard progamma\'s op zoals photoshop, click to disk ect..\r\nnu is dus mijn vraag; als ik update naar windows 7 hoe hou ik dan die progamma\'s op mijn laptop? Aangezien ik dus geen cd ervan heb of dergelijk. de rest van mijn gegevens mag wel weg zodat ik weer met een \"schone\" laptop het jaar in kan gaan.\r\n\r\nik hoop dat iemand een oplossing heeft! alvast bedankt!\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\nChris.
Link naar reactie
Meestal met een vaio laptop kan je een herstel cd maken. (Zit in het recovery center)\r\nEr zit ook vaak een recovery partitie op.\r\nAls het een upgrade is, gaat meestal wel de software mee.\r\nHet is ook aan te raden om een windows 7 upgrade advisor te downloaden vam microsoft.nl .\r\n\r\nEDIT: Hé ik zie dat foobar net een minuut eerder was!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...