Ga naar inhoud

gebruikers account xp kan niet in windows


Anoniem2

Aanbevolen berichten

[QUOTE=Hans60;512838]Welke versie van XP? Bij XP Pro: 2x Ctrl-Alt-Del drukken en daar inloggen met Administrator, In XP Home: eerst op starten in veilige modus/safe mode en daar inloggen met Administrator. Daarna nieuwe accounts aanmaken.[/QUOTE]\r\n\r\nHoi Hans,\r\n\r\nBedankt, ik heb windows XP profrssional.\r\nAls ik F8 indruk dan kom ik inderdaad in de veilige modus.\r\nIk moet echter voor dat ik Windows wil openen eerst op het Account klikken dat er dus niet is.\r\nHoe kan ik dit oplossen, kan ik misschien op mijn andere laptop een bestand downloaden ,\r\nWaarmee ik de computer opstart zodat ik buitenom in Windows kan?\r\n\r\nGraag jouw antwoord.
Link naar reactie
Zoals ik al aangaf: in XP Pro: gewoon opstarten en als je in het scherm bent waar normaal de gebruikersaccounts staan waar je op moet klikken dan doe je twee keer Ctrl-Alt-Del. Dan verschijnt het inlogscherm waarbij je zelf een gebruikersnaam in moet vullen. Daar vul je Administrator in met het bijbehorende wachtwoord. Bij XP Pro hoef je niet in veilige modus/safe mode op te starten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...