Ga naar inhoud

Windows Vista kan zijn downloads niet openen


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik zit hier met de desktop van men vader. Deze desktop maakt gebruik van Windhoos Vista home basic. Echter na het downloaden van bestanden (Mozilla Firefox, Ziggo beveiliging, etc.) Wordt het installatiebestand wel wergegeven op het bureaublad, maar als ik het wil openen geeft de Pc aan dat het programma niet werkt en wordt afgesloten. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik zou graag een oplossing willen horen. Ook als je het niet zeker weet, noem het maar op.
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nEven terug: je downloadt Firefox b.v. van deze site:\r\n\r\nLink: [url]http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/[/url]\r\n\r\nen dat wordt ergens opgeslagen, neem ik aan.\r\nHeb je op harde schijf C:\\ of D:\\ (als die er is) een map [B][B]Downloads [/B][/B]aangemaakt, waarin de bestanden terechtkomen?\r\nZo niet, doe dat en sla Firefox daarin op. (Klik bij het downloaden op [B]Opslaan [/B]en kies die map.)\r\nStart dan de [B]Verkenner [/B]en open die map.\r\nDubbelklik op [I][B]Firefox Setup 3.6.exe [/B][/I]en installeer hem.\r\n\r\nMocht je dit allemaal zo hebben gedaan en het werkt niet, zet dan eens precies de melding neer die je krijgt.\r\n[I]\'PC geeft aan dat het niet werkt\' [/I]is te vaag.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
In je topic-titel geef je aan dat downloads niet zijn te openen. Meervoud. In je tekst geef je aan dat het niet lukt met FF. Gaat het alleen om FF of gaat het om meer programma\'s? Wat gebeurt er als je het bestand op een andere plek opslaat (of desnoods heen kopieert) en dan opent?\n\nWat bedoel je met \"ziggo beveiliging, etc.\"? \n\nedit: of bedoel je dat je firefox (welke?) gebruikt om bestanden te downloaden? Probeer het dan eens met IE (7 of 8 ) en kijk wat er dan gebeurt.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;512763]In je topic-titel geef je aan dat downloads niet zijn te openen. Meervoud. In je tekst geef je aan dat het niet lukt met FF. Gaat het alleen om FF of gaat het om meer programma\'s? Wat gebeurt er als je het bestand op een andere plek opslaat (of desnoods heen kopieert) en dan opent?\r\n\r\nWat bedoel je met \"ziggo beveiliging, etc.\"? \r\n\r\nedit: of bedoel je dat je firefox (welke?) gebruikt om bestanden te downloaden? Probeer het dan eens met IE (7 of 8 ) en kijk wat er dan gebeurt.[/QUOTE]\r\n\r\nIdd, ik had wat preciezer moeten zijn.\r\n\r\nHet is zo dat alles wat ik via internet download niet kan worden geinstalleerd. Waaronder dus ook firefox en ziggo internetbeveiliging. Als ik het installatiebestand aanklikt, geeft hij de melding \"Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. U krijgt een melding als er een oplossing beschikbaar is´`. Het lijkt meer op een fout op de harde schijf, zij het wel dat ik wel programma´s kan installeren vanaf cd/rom of dvd/rom.
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nEven in herhaling vallend: sla je de download-bestanden eerst op op je eigen systeem?\r\nAls je namelijk op Uitvoeren klikt, wordt het bestand via het web geopend en geïnstalleerd.\r\n\r\nBeter is: eerst opslaan op je systeem in een duidelijke map (downloads, of iets) en van daaruit installeren.\r\n\r\n[ATTACH]15043[/ATTACH]\r\n\r\nMocht je dat allemaal doen, dan kan het zijn dat er inderdaad iets is met je HD.\r\nKan ook zijn dat je register opschoning en opruiming nodig heeft.\r\nZou ik naast viruscontrole zeker doen.\r\n\r\nEen (gratis en goede) register-opruimer vind je hier:\r\n\r\nLink: [url]http://www.eusing.com/free_registry_cleaner/registry_cleaner.htm[/url]\r\n\r\nEen (gratis en goede) disk-defragger vind je hier:\r\n\r\nLink: [url]http://download.cnet.com/Auslogics-Disk-Defrag/3000-2094_4-10567503.html?part=dl-6267754&subj=dl&tag=button[/url]\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...