Ga naar inhoud

Vista is veranderd in Windows 98


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,\r\n\r\nIk zit met een behoorlijk irritant probleem.\r\nIk heb van Norton Utilities een Minimale services gedaan.\r\nMet deze optie schakelt Windows-basisservices in.\r\nEn opeens zie ik dat de taakbalk is veranderd in een soort taakbalk van de Windows 98 versies.\r\nDit is erg irritant en ik stoor me er ook behoorlijk aan.\r\n\r\nIk dacht eerst dat het een foutje was, en probeerde het te verhelpen door de persoonlijke voorkeur aan te passen.\r\nMaar hier kon ik mijn orginele taakbalk niet meer vinden! Ook niet bij configuratie => taakbalk.\r\nHet lijkt wel of hij helemaal weg is.\r\n\r\nDeze optie lukt ook al niet. Start > Configuratiescherm > Systeem > Geavanceerde systeeminstellingen > (tabblad) Geavanceerd > Prestaties > Instellingen\r\n\r\nZou iemand mij kunnen helpen?\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt,\r\n\r\nGroeten Ragrick.\r\n\r\nIk heb er een screenshot van gemaakt. [url]http://img96.imageshack.us/gal.php?g=taakbalkprobleem.jpg[/url]
Link naar reactie
[QUOTE=ragrick;511663]Dit had ik ook al geprobeerd maar het werkt niet.[/QUOTE]\r\n\r\nHeeeeeeerlijk die utils van Norton. En ze laten zich ook zo makkelijk verwijderen (NOT).\r\nIk blijf altijd heeel ver bij Norton vandaan. Als het al werkt, neemt het heel je pc over en onwijs traag, maar meestal maakt het meer kapot dan je lief is. (Het is net alcohol) ;)\r\n\r\nNiek
Link naar reactie
[QUOTE=ragrick;511755]Systeem herstel lukt niet.[/QUOTE]\r\n\r\nIk weet niet welk besturingssysteem je hebt Vista/win.XP, Win7, maar probeer vanaf de windows cd/dvd op te starten en te kiezen voor de R van repair, mogelijk dat dat lukt.\r\n\r\nKan je dat Norton ding er niet afwerken via het configuratiescherm/ software.? (In de handleiding staat nl. dat dat DE manier is.)\r\n\r\nHebben ze bij symatec geen programaatje om hun irritante software ook weer te verwijderen?\r\nDaar bijvoorbeeld: [url]http://service1.symantec.com/SUPPORT/tsgeninfo.nsf/docid/2005033108162039[/url]\r\n\r\nNiek
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...