Ga naar inhoud

Film overzetten van JVC-cam naar laptop


Aanbevolen berichten

Hallo, het probleem is dat mijn Toshiba satelite laptop, de jvc-hd300 niet herkent via HDMI-kabel. Ik probeer filmbestanden over te zetten. Hiervoor gebruik ik het programma videodeluxe. Normaal lukte dit wel via firewire met mijn oude jvc-cam via bandjes.\nMaar de satelite heeft deze aansluiting niet... of is het programma videodeluxe misschien te oud??(2006)\nWie kan me iets wijzer maken?\nBijvoorbaat dank.\nRicardo.
Link naar reactie
Bedankt voor de tip. Ben verkeerd voorgelicht door verkoper. Heb nu de bestanden met gewoon usb2 kabel ingevoerd. Alleen kan ik de ingevoerde bestanden niet bewerken op \'video de luxe\', deze herkent ze niet. Het zijn HDD bestanden en worden wel herkent door de bijgeleverde everio mediabrowser. Maar via dit programma kan ik de bestanden niet op gewone dvd branden. Ze hebben het daar over BD-DVD schijfjes van 12cm???\r\nHoe kom ik verder??\r\nRicardo.
Link naar reactie
Ik weet niet wat voor extensie het is. \'t enige dat ik weet dat het HD opgenomen wordt.\r\nVoor het converteren(daar heb ik natuurlijk ook aan gedacht) gebruik ik DVDflick maar dit programma herkent de bestanden niet. Nu heb ik maar de cam aangesloten op de harddiscrecorder en daar de film op gezet. Pffff, maar dat werkt ook niet zo goed. Want deze is al meer als 3u aan het branden!!?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...