Ga naar inhoud

Windows-hostproces (rundll32) werkt niet meer


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo,\r\n\r\nGisteren heb ik een Media player geinstalleerd en wat foto\'s en films er op\r\ngezet.\r\nDat ging allemaal prima.\r\nTot ik vandaag iedere keer de volgende fout krijg:\r\nWindows-hostproces (rundll32) werkt niet meer enz. enz.\r\n\r\nProbleemhandtekening:\r\nGebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH\r\nNaam van de toepassing: RunDLL32.exe\r\nVersie van toepassing: 6.0.6000.16386\r\nTijdstempel van toepassing: 4549b0e1\r\nNaam van foutmodule: StackHash_1703\r\nVersie van foutmodule: 0.0.0.0\r\nTijdstempel van foutmodule: 00000000\r\nUitzonderingscode: c0000005\r\nUitzonderingsmarge: 029305d3\r\nVersie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2\r\nLandinstelling-id: 1043\r\nAanvullende informatie 1: 1703\r\nAanvullende informatie 2: 2264db07e74365624c50317d7b856ae9\r\nAanvullende informatie 3: 1344\r\nAanvullende informatie 4: 875fa2ef9d2bdca96466e8af55d1ae6e\r\n\r\nKan iemand mij zeggen wat ik hieraan moet doen?\r\nGraag een beetje eenvoudige taal ( ik ben niet zo heel ervaren)\r\nHet besturingsysteem is Vista.\r\nAlvast bedankt.\r\n\r\nVasmy
Link naar reactie
er kan zijn dat er een aanval op je pc is gekomen en die probeert je bank en andere informatie van jouw pc te stelen en daardoor reageert hij soms niet dat is een van de oorzaken.\r\n\r\nDus wat je moet doen is je pc schoon scannen met een antivirus want,je hebt een schadelijk bestand binnen.\r\n\r\nTip:ga niet naar bank websites tijdelijk want wie weet gaat het fout aflopen en dat zou jij natuurl;ijk niet willen.
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\n[B]\'Een [/B]mediaplayer\' = welke?\r\n\r\n[B]Wanneer [/B]verschijnt die fout? (Tijdens het [B]opstarten[/B]?)\r\n\'Enz, enz\' is voor jou duidelijk, maar ik heb geen idee wat je daarmee bedoelt.\r\n\r\nGaat Vista daarna gewoon door? Of:\r\n\r\n[B]Werken [/B]er nu progs niet meer?\r\n\r\nHeb je [B]voor [/B]het installeren nog een [B]herstelpunt [/B]aangemaakt?\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Hallo ,\r\n\r\nBedankt voor uw reactie.\r\nHet is een losse Media Player: Conceptronic CM3H1T media player\r\nHet is niet met het opstarten.\r\nVista werkt gewoon.\r\nAlle programma\'s werken ook.\r\nAlleen als ik de Mediaplayer aan heb staan en op een film of foto\'s klikt om die te gaan bekijken dan krijg ik de foutmelding.\r\nIk heb al een systeemherstel gedaan maar dat hielp niet..\r\nIk ben nu bang voor een Trojan horse, ga maar alles weer even scannen met AVG of weet iemand nog een andere oplossing misschien?\r\n\r\nVasmy\r\n\r\n\r\nVr. groet
Link naar reactie
Hi,\r\n\r\nDit is een speler die wordt geadverteerd als:\r\n\r\n[SIZE=\"1\"][COLOR=\"Blue\"][B]Conceptronic CM3H1T \r\nMet deze Conceptronic CM3H1T media player kun je al je favoriete muziek, foto’s en films opslaan. Zo heb je alles altijd binnen handbereik. De media player heeft een grote opslagcapaciteit en is zeer eenvoudig te bedienen. Je hoeft ‘m alleen maar via scart op je tv aan te sluiten en je selecteert wat je graag wil horen of zien. Je kunt ‘m uiteraard ook via scart of HDMI bij familie of vrienden aan sluiten. Zo kun je overal genieten van je lievelingsmuziek, film’s of foto’s. De player werkt zonder computer.[/B][/COLOR][/SIZE]\r\n\r\nHeb je er stuurprogramma\'s (drivers) bijgekregen? \r\n\r\nKan een trojan zijn, ( [url]http://www.microsoft.com/communities/newsgroups/en-us/default.aspx?dg=microsoft.public.nl.windows.vista&tid=18358b6a-7edb-485f-8119-5a9cdfca2193&cat=&lang=&cr=&sloc=&p=1[/url] ), maar een nieuwe speler, net een dag oud?\r\n\r\nIk denk eerder dat Vista niet goed raad weet met het ding.\r\n\r\nJeep;)
Link naar reactie
Hallo,\nja die speler is het.\nHij installeerde zich vanzelf, ik heb er niks bijgekregen.\nVerder werkt hij perfect , en als ik die fout weg klik dan gaat de film gewoon spelen ( op de laptop)\nEn op tv doetie het ook perfect.\nHet is alleen irritant als ik die fout in beeld krijg, daarom wil ik graag weten wat ik er aan kan doen.\n\nVr. groet
Link naar reactie
Hallo,\r\n\r\nMisschien ligt het niet aan de nieuwe losse Mediaplayer.\r\nIk heb een paar MPEG filmpjes in VideoOutput staan.\r\nZodra ik die aanklik om te verwijderen of te verzetten krijg ik bovenstaande foutmelding en direct er achteraan de volgende.\r\nWindows verkenner werkt niet meer en wordt afgesloten\r\nProbleemhandtekening:\r\n Gebeurtenisnaam van probleem: APPCRASH\r\n Naam van de toepassing: explorer.exe\r\n Versie van toepassing: 6.0.6002.18005\r\n Tijdstempel van toepassing: 49e01da5\r\n Naam van foutmodule: StackHash_fd00\r\n Versie van foutmodule: 0.0.0.0\r\n Tijdstempel van foutmodule: 00000000\r\n Uitzonderingscode: 80000004\r\n Uitzonderingsmarge: 00000000\r\n Versie van besturingssysteem: 6.0.6002.2.2.0.768.2\r\n Landinstelling-id: 1043\r\n Aanvullende informatie 1: fd00\r\n Aanvullende informatie 2: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160\r\n Aanvullende informatie 3: fd00\r\n Aanvullende informatie 4: ea6f5fe8924aaa756324d57f87834160\r\n\r\nHeel vervelend.\r\nIk denk erover om Recovery te doen, maar het is wel erg veel werk om alles er weer opnieuw op te zetten.\r\n\r\n\r\nAlvast bedankt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...