Ga naar inhoud

Formateren?


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hoi,\r\n\r\nHeb een nieuwe pc aangeschaft en wil de oude, een pentium4 met xp schoonmaken!\r\nAlles eraf een met schone lei beginnen (met XP) en dan kan mijn zoon er nog uitstekend mee werken.\r\n\r\nDoe ik dat het snelst door in te tikken: format C:\\\r\nof is dat te kort om de bocht en wat zijn dan de volgende stappen, moet ik dan alles zoals poorten, videokaarten enz enz opnieuw installeren en om participatie ed????\r\n\r\nWie weet stap voor stap raad?? Dus zo, dat na de aktie de pc weer sneller en beter werkt en geen overbodige software en uitgebreide register heeft!!\r\n\r\nBij voorbaat dank.\r\nAnne
Link naar reactie
[quote=Uhm44;510458]\n\nWat betekent trouwens de \"waardering: je bent geabonneeerd op deze discussie\"\nBen geabonneerd op CID, maar niet op een bepaalde discussie!!\n[/quote]\n\nBeste Anne,\n\nJe hebt deelgenomen aan deze discussie op het forum. Daardoor zul je automatisch een email krijgen van het forum wanneer er een reactie is op deze discussie.\nDit wordt een abonnement op de discussie genoemd. Je kunt je er ook weer van afmelden als je dat zou willen, maar dat lijkt me niet voor een discussie die je zelf bent gestart ;-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...