Ga naar inhoud

xp en bluray


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zou graag willen weten of xp het branden van bluray ondersteunt. ik heb onlangs mijn pc laten upgraden om goed met hd en bluray te kunnen werken. maar nu heeft mijn interne bluray brander ( lg ) moeite met het herkennen van de bluray discs en bij een poging tot branden met imgburn vindt ie zelfs de brander niet. met dvd is het allemaal geen probleem. kan iemand mij adviseren?
Link naar reactie
[QUOTE=bighousie;509905]Hallo, ik zou graag willen weten of xp het branden van bluray ondersteunt. ik heb onlangs mijn pc laten upgraden om goed met hd en bluray te kunnen werken. maar nu heeft mijn interne bluray brander ( lg ) moeite met het herkennen van de bluray discs en bij een poging tot branden met imgburn vindt ie zelfs de brander niet. met dvd is het allemaal geen probleem. kan iemand mij adviseren?[/QUOTE]\r\n\r\nJe zou eens BurnAware Free kunnen downloaden en proberen, die moet BR probleemloos kunnen branden.
Link naar reactie
[QUOTE=Obelix71;509922]Lijkt me niet zo zeer een vraag of je OS het ondersteunt, maar meer of je configuratie het aan kan (juiste brander, juiste drivers, goede software, mogelijk dat ook nog bv. processor een rol speelt (ivm verwerken door software).[/QUOTE]\r\n\r\nVoor zover mogelijk is dat wel in orde; zodra er een bluray schijf wordt geladen lijkt het wel of de pc bevriest. De verkenner krijgt het moeilijk, en de brander kan de schijf niet lezen. Diverse brandprogramma\'s geprobeerd, allemaal hetzelfde liedje.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...