Ga naar inhoud

tv kaart installeren


Aanbevolen berichten

Hallo\r\nik zit hier met mijn handen in het haar\r\n\r\nik heb gisteren een tvkaart gekocht van het merk ASUS 3 in 1 tv card My cinema PS3-100/PTS/FM/AV/RC\r\n\r\ner zitten 2 cd\'s bij een van tv tuner en een van Power Cinema.\r\n\r\ndie van tv tuner is al geinstalleerd, maar die van Power Cinema blijft op 36procent hangen!\r\n\r\nik kan het menu van Power Cinema wel openen maar als ik radio aanklik kan hij geen zenders vinden.\r\n\r\n+ik heb digitenne op de AV aangesloten en dat kan ik ook nergens openen. maar nu zach ik bij m\'n msn messenger dat ik een webcam had en als ik die aandrukte zie ik in dat kleine beeldje dus de tv!! \r\nrara hoe kan ik die AV ingang vinden??\r\n\r\nik hoop dat jullie dit begrijpen \r\nbvd peter.
Link naar reactie
Dat Powercinema geval is alleen maar een media center programma, meer niet. Dat zit in Windows Vista Home Premium al ingebouwd en heb je dus strikt genomen niet nodig. Ik vermoed ook dat het een demo- of basisversie zal zijn, het is namelijk niet van Asus zelf, maar van Cyberlink, dat ook PowerDVD maakt. Het is dus zomaar mogelijk dat die versie niet alle functies ondersteunt die het ding te bieden heeft, maar het feit dat de installatie niet afgerond wordt geeft al aan dat er iets mis gaat, dus dan is het niet vreemd dat er dingen niet werken.\n\nIk zou eerst eens kijken of de ingebouwde Mediacenter software van Windows er niets mee kan. Als het dan wél werkt, dan is er dus niks mis met de kaart of de drivers.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...