Ga naar inhoud

Windows 7 bureabladachtergrond werkt niet


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Hallo\r\n\r\nIk heb sinds een paar dagen Windows 7 en ik ben er niet echt tevreden mee. Ik heb namenlijk een paar problemen.\r\n\r\nTen eerste kan ik mijn bureaublad niet veranderen. In het begin heb ik mijn bureaubladachtergrond één keer kunnen aanpassen via: configuratiescherm > Vormgeving en persoonlijke instellingen > Bureabladachtergrond. Als ik nu probeer om mijn bureaubladachtergrond te wijzigen doet Windows net alsof ik het gewijzigd heb maar ik behoud de achtergrond die ik als eerste had. Ik kan alleen de basis kleuren als achtergrond instellen. Ook lukt het niet om op een afbeelding te klikken en die rechtstreeks als bureaubladachtergrond in te stellen.\r\n\r\nTen tweede komt er telkens testaan dat ik geen schermbeveiliging aan heb, dit staat in hetzelfde scherm als het bureaublad wijzigen van hierboven. Als ik een schermbeveiliging aan heb gezet en op \"OK\" klik blijft Windows volhouden dat ik geen schermbeveiliging aan heb.\r\n\r\nBovendien heb ik een microfoon aangesloten en zit daar vertraging in, op mijn oude computer had ik geen problemen met deze microfoon.\r\n\r\nIs er iemand die weet hoe ik deze problemen kan oplossen?\r\nIk heb geen idee waar het mee te maken heeft.
Link naar reactie
even voor alle duidelijkheid.\r\nDus je kan geen achtergrond kiezen als je het via Bureaubladachtergrond.\r\nMaar wel gewoon rechtsklik en die afbeelding kiezen?\r\n\r\nEn over de microfoon.\r\nHeeft het geen drivers of iets anders?niet dat ik dat denk: dat microfonen een driver hebben,dat heb ik niet meegemaakt maar alsnog.
Link naar reactie
[QUOTE=omed4life;509601]even voor alle duidelijkheid.\r\nDus je kan geen achtergrond kiezen als je het via Bureaubladachtergrond.\r\nMaar wel gewoon rechtsklik en die afbeelding kiezen?\r\n\r\nEn over de microfoon.\r\nHeeft het geen drivers of iets anders?niet dat ik dat denk: dat microfonen een driver hebben,dat heb ik niet meegemaakt maar alsnog.[/QUOTE]\r\nBedankt voor je reactie:)\r\nNee, het lukt ook niet via een afbeelding... Ik vind het een nogal raar probleem.\r\n\r\nEn over de microfoon:\r\nDe microfoon heeft geen driver, dus daar kan het niet aan liggen. Zou het aan deze computer liggen of aan Windows 7?:confused:
Link naar reactie
[QUOTE=nuuwnhuus;509867]Ik heb dit probleem ook gehad, kon mijn iconen ook niet vergroten heb jij dit probleem ook? Sinds het toch een behoorlijk verse installatie was en ik al mijn gegevens nog op de externe harddisk had staan heb ik maar gewoon een nieuwe installatie gedaan. Sindsdien geen problemen meer gehad. Toch een eigenaardig probleem..[/QUOTE]\r\n\r\nDe iconen verkleinen werkt bij mij nog wel. Ik zoek nog even door naar een oplossing, als ik die over een tijdje nog steeds niet heb gevonden kan ik ook proberen om het opnieuw te installeren.\r\nBedankt voor dit antwoord. Ik ben dus niet de enigste met dit probleem ;)
Link naar reactie
[QUOTE=Anacho;509709]Bureablad achtergrond kan je instellen via rechtsklik op bureaublad>\'aan persoonlijke voorkeur aanpassen\'. Je kan dan zelfs, als je wilt, een \'diavoorstelling\' als bureaublad instellen en dit opslaan als thema.[/QUOTE]\r\n\r\nDat doe ik dus al de hele tijd maar dat werkt niet, dat is het probleem. Ik kan iets wel instellen als achtergrond maar de achtergrond wordt niet verandert... Toch bedankt.
Link naar reactie
Bij WINDOWS 7 STARTER is het zo dat als je rechtermuisknop doet op een afbeelding van internet, er de optie staat: Als achtergrond instellen, als je dit doet word er gevraagd of je zeker weten je achtergrond wilt veranderen. Echter gebeurt dit nooit, maar waarom wil je weten? Omdat windows 7 starter bedoelt is voor op Netbooks, en om je netbook zo soepel mogelijk draaiende te houden kun je geen achtergrond instellen. Echter zit die functie in Internet explorer wel, maar die doet het dus niet omdat windows 7 dat niet toelaat.\r\n\r\nHeb je geen windows 7 starter? dan moet alles het gewoon doen ;)
Link naar reactie
[QUOTE=remkooo;510460]Bij WINDOWS 7 STARTER is het zo dat als je rechtermuisknop doet op een afbeelding van internet, er de optie staat: Als achtergrond instellen, als je dit doet word er gevraagd of je zeker weten je achtergrond wilt veranderen. Echter gebeurt dit nooit, maar waarom wil je weten? Omdat windows 7 starter bedoelt is voor op Netbooks, en om je netbook zo soepel mogelijk draaiende te houden kun je geen achtergrond instellen. Echter zit die functie in Internet explorer wel, maar die doet het dus niet omdat windows 7 dat niet toelaat.\r\n\r\nHeb je geen windows 7 starter? dan moet alles het gewoon doen ;)[/QUOTE]\r\n\r\nIk heb windows 7 home premium, en het probleem van de achtergronden is al opgelost. Ik heb een nieuw account aangemaakt en nu werken de achtergronden weer zoals ze horen. Alleen weet ik nog niet waarom mijn microfoon vertraging heeft, en mijn als ik iets opneem het geluid van de computer niet wordt opgenomen.
Link naar reactie
Ik heb nu uitgevonden hoe ik het geluid van mijn computer kan opnemen (geluid > opnemen > stereo-mix), alleen kan dit niet gegelijk met mijn microfoon en het geluid is erg zacht. \r\n\r\nWeet iemand hoe ik dit beter kan doen?\r\n\r\nIk gebruik Nero soundtrax van Nero 7, op Windows XP had ik de mogelijkheid om in het opname scherm van Nero soundtrax aan te geven dat ik het geluid van microfoon en computer (bijv. YouTube) wilde opnemen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...