Ga naar inhoud

A.C. Ryan Playon HD op WLAN


Aanbevolen berichten

Hey halo luitjes, \r\n\r\nDaar ben ik weer eens. Ik weet het het is lang geleden. Sorry. Maar 2 koters, dan word het druk in huis en kan je niet alles meer tegelijk doen. Ik word ook een daggie ouder hoor\r\n\r\nMaar goed, zo nu en dan laat ik weer es wat van me horen. \r\n\r\nIk heb er weer eentje. Een lastige vraag. Gewoon omdat het een nieuw ding is en ik er geen bips van begrijp. :confused::wink:\r\n\r\nGoed ik heb dus de A.C. Ryan Playon HD mediaplayer aangeschaft. 1000 GB HDD erin.\r\nHet ding zou volgens de handleiding ook via Wlan kunnen worden aangesloten. \r\nWelke deze gevens heeft \r\nWireless WLAN 802.11b/g/n 300Mbps via USB WLAN adaptor.\r\n\r\n[B]Nu komt het[/B].\r\n\r\nIk heb nog een oude Speedtouch modem van KPN met daarbij een zo\'n Speedtouch 121g stick, beter bekend als het halve golfballetje. \r\n\r\nMaar volgens berichten van mijn collega\'s die een beetje meer IT kennen dan ik, zeggen dat dit niet gaat werken omdat die A.C. Ryan zo specifiek is. \r\n\r\nEr word mij de volgende optie gegeven op een Linksys WRT54GL te kopen deze als accesspoint te laten fungeren. Heel moeilijk allemaal. \r\n\r\nKan dit niet veel makkelijker, zonder draad. want het ding heeft natuurlijk ook gewoon een netwerk aansluiting. Maar ik wil van de draden af door mijn huis.\r\n\r\nIemand enig idee welke WLAN stick hiervoor kan gebruiken. \r\n\r\nComputerland waar ik het ding heb aangeschaft zegt, probeer het eens op een forum want die dingen zijn zo specifiek. Bij deze dus.
Link naar reactie
[quote=EDJ;509638]De AC ryan gaat alleen draadloos werken als je gebruik maak van een AC Ryan draadloze dongle (usb stick)\ndus die kan je beter aanschaffen[/quote]Als dit waar is, Gekwordikervan, dan riekt dit naar \'koppelverkoop\' en zou ik dat apparaat(als dat nog kan) weer terug brengen, en een ander merk uitzoeken die deze ongein niet heeft.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...