Ga naar inhoud

probleem met windows 7


Anoniem2

Aanbevolen berichten

Ik heb vorige week mijn Windows Vista pc geüpgraded naar Windows 7. Het werkt prachtig. Lekker snel en geen programma die er niet op draait. Maar helaas werkt niet alles naar behoren. Het rare is, dat het totaal verschillende problemen zijn. Ik kom er zelf niet meer uit.\n\nGisteravond lag internet plat. Terwijl ik op een andere pc in hetzelfde netwerk wel kon internetten. Het uitschakelen en opnieuw inschakelen van de internet verbinding verhielp het probleem.\n\nSoms start de pc niet of zeer traag op, en soms sluit het niet of zeer traag af. Het indrukken van de power schakelaar verhelpt dit probleem, maar zo hoort het natuurlijk niet.\n\nMaar het vervelendste probleem is dat mijn USB niet goed werkt. Ik ben er ondertussen achtergekomen wanneer het precies fout gaat. Het gaat fout als ik grote taken aan het uitvoeren ben, zoals het kopiëren van een film naar mijn externe harde schijf, of het downloaden van een film of programma naar een externe harde schijf. Kortom, als USB hard moet werken, wil het ook even \'uitrusten\'. Want plotseling herkent mijn pc de externe harde schijven niet meer, waardoor ik de pc opnieuw moet opstarten. Mijn usb muis blijft wel werken, maar mijn usb printer / scanner en harde schijven / usb sticks niet.\n\nBij apparaatbeheer zijn er geen meldingen over drivers die niet geïnstalleerd zijn.\n\nMijn pc is: Akoya E7330 D MD 8335 PC (medion)\nWindows vista werkt wel goed.\n\nWat ik al geprobeerd heb:\n- Usb apparaten loskoppelen, drivers verwijderen, pc opnieuw opstarten en usb apparaten weer vastmaken zodat de pc drivers installeert.\n- Harde schijf geformatteerd en Windows 7 opnieuw geïnstalleerd.\n\nWie kan mij helpen? Alvast bedankt:)
Link naar reactie
Hoi,\n\nJe externe HD heeft die een eigen stroomvoorziening ? zoniet dan zit daar waarschijnlijk het probleem. \nEen HD die alleen op de USB zit haalt hier ook zijn stroom vandaan en dat gaat meestal bij grote opdrachten problemen geven.\nJe zal waarschijnlijk ook het probleem hebben dat je webcam/printer enz. welke je ook op USB hebt aangesloten dan ook niet meer na behoren werken; de HD gaat dan teveel stroom/bandbreedte weghalen van je USB poorten.\n\nProbeer het eens met een externe HD met eigen stroomvoorziening, mocht je het probleem dan nog houden dan zou ik eens naar de drivers voor je USB kijken (wellicht een update voor windows 7 ?)
Link naar reactie
Bedankt voor je antwoord. Maar er is geen USB apparaat dat het wel doet. Mijn 2.5 inch harde schijf zonder externe stroom werkt niet, maar ook mijn printer en 3.5 inch harde schijven die wel externe voeding nodig hebben werken niet goed.\n\nVolgens mij zijn er geen updates. Tenminste, als ik apparaatbeheer mag geloven.\n\nOp mijn recovery harde schijf van mijn pc staan drivers van windows 7. Ik verwacht er dan van dat met die drivers mijn pc volledig functioneert met windows 7! Het lijkt mij dus niet dat het aan de drivers ligt. Ook heb ik keurig alle updates geïnstalleerd.
Link naar reactie
Heb je PC gekocht met Vista of Windows 7 ? omdat je zegt dat er op een recoverpartitie drivers voor 7 staan ?\nIk zelf had Vista home premium en geupgrade (via schone installatie) naar Windows 7 en alles werkt naar behoren.\n\nMocht je een upgrade van 7 gekocht hebben dan zullen daar de benodigde drivers wel op staan denk ik; tenminste in mijn geval wel.
Link naar reactie
Ik heb nu alle drivers en updates geïnstalleerd volgens de site van Medion.\r\n\r\nBehalve de BIOS update, dit vind ik nogal link. Ik heb gehoord dat als dit verkeerd gaat, ik mijn pc weg kan doen.\r\nDeze update heb ik dus niet gedaan:\r\n\r\n[I]Bios Update MS 7366 Alleen bij PCB 2.2! \r\nDenk hieraan bij het downloaden!\r\nMise A Jour Bios MS 7366 \r\nUniquement pour les PCB Revision 2.2\r\nWin 7 32bit/Win 7 64bit/Win Vista 32bit/Win Vista 64bit/Win XP 32bit/Win XP 64bit\r\n07.01.2010 - Ver: 2.16[/I]\r\n\r\nOok heb ik de USB FIX geïnstalleerd van Windows Vista SP2. Ik heb gehoord dat dit wel eens een oplossing kan zijn, aangezien Windows 7 vlak na SP2 van Vista verscheen.\r\n\r\nMaar nog steeds is het probleem niet verdwenen:-(\r\n\r\nIk heb de pc gekocht met Windows Vista. Er zat een coupon voor Windows 7 bij. Ik heb hier geen gebruik van gemaakt, ik heb namelijk Windows 7 zelf (legaal) gedownload.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...