Ga naar inhoud

van pc naar tv, mvb dvi-hdmi


Aanbevolen berichten

Ik heb nu 2 kabels:\r\neen standaard audiokabeltje van me pc naar me tv,\r\nen een DVI-male, HDMI-male (zo\'n soort: [url]http://www.deluxecable.de/images/produkte/6518013-hdmi-dvi---1.jpg[/url])\r\n\r\nEn als ik dan op me tv, hdmi ingang 1 selecteer, is het enige wat ik zie: me bureaubladachtergrond, ook zonder de icoontjes op het bureaublad, alleen gewoon me achtergrond.\r\n\r\nDenk je dat je gewoon even die kabels erin plugged, en dat alles werkt. Maar nee hoor.... :(
Link naar reactie
Ik heb trouwens ontdekt dat als ik de vga-kabel van me pc naar me monitor eruit haal, dat me tv het dan wel doet.\r\nNet alsof mijn computer niet 2 beeldschermen tegelijk kan ondersteunen.\r\nMisschien zou dit in te kunnen stellen zijn bij me videokaartsetttings. Ga ik nog even naar kijken.\r\nOf misschien wat software???\r\n\r\nMocht je nog van info hebben, vertel het gerust :)
Link naar reactie
Ik heb nog even verder gekeken en het was allemaal in te stellen via het nvidia-menu. Maar het is nog niet helemaal perfect.\r\nIk kan t alleen zo instellen dat het beeld van me pc-monitor wordt gedupliceerd naar dat van me tv. \r\n\r\nDus nu heb ik op me tv een resolutie van 1440x900, dat is zonde want me tv kan 1920x1080.\r\nDus heeft iemand hier nog een antwoord op??
Link naar reactie
Twee keer hetzelfde beeld met verschillende beeldformaten kan niet. Als je de volledige resolutie van de tv wilt gebruiken, moet je er voor kiezen om het beeld alleen op de tv weer te geven, uiteraard in full hd.\n\nAls je alleen je bureaublad ziet zonder icoontjes, dan heb je de optie \"bureaublad uitbreiden\" te pakken. In dat geval kun je wel twee verschillende beeldformaten gebruiken, omdat twee verschillende afbeeldingen getoond worden.
Link naar reactie
  • 3 weken later...
[QUOTE=FooBar;507099]Twee keer hetzelfde beeld met verschillende beeldformaten kan niet. Als je de volledige resolutie van de tv wilt gebruiken, moet je er voor kiezen om het beeld alleen op de tv weer te geven, uiteraard in full hd.\r\n\r\nAls je alleen je bureaublad ziet zonder icoontjes, dan heb je de optie \"bureaublad uitbreiden\" te pakken. In dat geval kun je wel twee verschillende beeldformaten gebruiken, omdat twee verschillende afbeeldingen getoond worden.[/QUOTE]\r\n\r\n\r\nInderdaad. Dat kan alleen op de Mac. SwitchResX kan onbeperkt beeldschermen met allemaal hun eigen resolutie en kleur-profiel aansturen. [url]www.madrau.com/html/SRX/About.html[/url]\r\n\r\nVoor jouw PC kun je misschien 2 profielen aanmaken, 1 voor je TV en 1 voor je monitor. Je gebruikt ze toch niet tegelijk neem ik aan ? Je schakelt dan gewoon tussen die 2 profielen heen en weer. Of je besluit om je TVmonitor ook als computer monitor te gebruiken, dan ben je in 1 keer klaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...