Ga naar inhoud

Winamp shortcut-key (tijdens internetten etc)


Aanbevolen berichten

Met windows mediaplayer en mediamonkey, kun je tijdens bijv. het internetten een nummer op pause zetten, play en volgend/vorig-nummer doen. Door middel van de blauwe Fn+HOME keys.\r\nBij winamp kan dat niet. (ik kan het i.i.g. niet uitvinden hoe wel)\r\nDus is mijn vraag of iemand weet of die functie er als is, of dat er misschien een (goede) plugin is die van die shortcut keys heeft.\r\nDus ter herhaling, de bedoeling is dat ik dat kan doen terwijl ik met iets anders bezig ben (Shortcut keys als je met Winamp bezig bent zit er al standaard in, maar dat zoek ik niet)\r\n\r\nM.v.g. \r\nMichael
Link naar reactie
Als die Fn-toetsen zich aan de windows-standaarden voor media-player controle houden, dan gaat dat ook werken met Winamp. Moet alleen even ingeschakeld worden.\n\nIn Winamp, ga naar Options en Preferences. Kies aldaar voor het onderdeel Global Hotkeys en zet een vinkje voor \"Enable default multimedia key support\". En dan zou het moeten werken.\n\nMijn ervaring is dat het [I]soms[/I] niet werkt als je in Windows een bepaald item actief hebt. Als ik een map op het bureaublad geselecteerd heb werkt het niet, deselecteer ik die map, dan gaat het opeens wel...
Link naar reactie
aha, had ik even niet aan gedacht.\r\nIk heb \'t meteen geprobeerd, en het werkt. \r\nBedankt voor de reactie.\r\nFijn weekend nog :)\r\n\r\n* Oja en die ervaring van je, kan je ook oplossen door twee keer de toetsencombinatie te gebruiken. Dat werkte bij mij in ieder geval. Bij de eerste keer de combinatie gebruiken deselecteerd hij die map namelijk en moet je t nog een keer doen om t te laten lukken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...