Ga naar inhoud

HDMI kabel geluid


Aanbevolen berichten

Hallo!\r\n\r\nIk heb mij onlangs een HDMI kabeltje aangeschaft om films via de laptop in HD kwaliteit op de tv te kijken. Nou heb ik wel beeld, maar nog geluid van de laptop..\r\n\r\nAls ik vervolgens de Rode en witte kabeltjes van de tv in de laptop probeer te drukken lukt dit niet, die zijn te klein. \r\n\r\nIk ben absoluut een leek op dit gebied, dus vraag ik hier om hulp. Heeft iemand het antwoord?\r\n\r\nMvg,\r\nNick
Link naar reactie
[QUOTE=nickhosperss;506182]Hallo!\r\n\r\nIk heb mij onlangs een HDMI kabeltje aangeschaft om films via de laptop in HD kwaliteit op de tv te kijken. Nou heb ik wel beeld, maar nog geluid van de laptop..\r\n\r\nAls ik vervolgens de Rode en witte kabeltjes van de tv in de laptop probeer te drukken lukt dit niet, die zijn te klein. \r\n\r\nIk ben absoluut een leek op dit gebied, dus vraag ik hier om hulp. Heeft iemand het antwoord?\r\n\r\nMvg,\r\nNick[/QUOTE]\r\n\r\nAls je een laptop met een HDMI aansluiting hebt, dan ga ik er van uit dat daar Vista of Win7 op staat. Het zou dan zo kunnen zijn dat de \'geluidkaart\' voor HDMI een andere is dan die voor het normale geluid, waardoor je dus in de laptop aan moet geven welke geluidskaart gebruikt moet worden.\r\nGa hiervoor naar het configuratiescherm en dan naar GELUID. Klik daar de 2e geluidskaart aan en klik op \'als standaard instellen\'. Doet ie het nu wel?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...